wtorek, 7 sierpnia 2018

Torba i buty do szkoły *HAUL 2018 Back To School* CCC, Deichmann

Witajcie!
W ostatnim poście - haul przybory szkolne, do którego Was serdecznie zapraszam, powiedziałam, że kolejny post będzie o moich trampkach i torbie do szkoły. No a więc jest. Jeśli ciekawią Was moje zakupy, to zapraszam do czytania.

Buty
Proszę nie komentować tych nóg 😣
 Te buty kupiłam w Deichmannie za 39,90 zł. Jest to firma Claudia Ghizzani. Są czarne, więc dość klasycznie, ale ja kocham czarny. Są zalane białą gumą. Mają wyższą podeszwę i białe sznurówki. Nosi się je bardzo komfortowo. Wyglądają na bardzo wytrzymałe.

Torba

 Teraz widzicie moją torebkę zakupioną w CCC firmy Jenny Fairy. Myślę, że będę chować w niej książki i przybory do szkoły (o ile się zmieszczą). Kosztowała ok 100 zł, ale była jakaś przecena, a ja miałam kartę i zapłaciłam za nią 80 zł. Może to dużo, ale zbierałam bardzo długo. Torebka jest prześliczna, czarna ze złotymi wstawkami. Jak widzicie na zdjęciu, ma ona też pompon, ale nie martwcie się, jeśli nie lubicie takich dodatków, to łatwo go odepniecie. Do tego jest odpinany pasek.

W środku torebka wygląda tak:
Zasuwana kieszonka

Dwie małe kieszonki


To już koniec tego posta. Może pomógł komuś w znalezieniu torby, czy butów do szkoły :)

10 komentarzy:

  1. Fajna torba, na pewno jest pakowna :)
    https://karolina-snowarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że ta torba jest za bardzo dojrzała dla Ciebie. Producenci najprawdopodobniej mieli na myśli dorosłe kobiety z takimi torbami, ta po prostu robi wrazenie za poważnej.
    Butów chyba nowych nie będę kupowała, po za tym nie chcę teraz sobie psuć wakacji sprawami szkolnymi. Tak, trzeba te rzeczy pokupować w jak najlepszych cenach oraz kolorach, ale jeszcze nie teraz...
    Pozdrawiam, z życzeniami wspaniałych wakacji! 🤗
    Emma ❤️

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wole plecaki do szkoly, sa moim zdaniem wygodniejsze, zobaczysz sama jak Ci sie bedzie sprawdzac. Ale jest przesliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba bardzo fajna, ale ja tak jak koleżanka wyżej, do szkoły wolę plecaki. Są bardziej komfortowe i wszystko się pomieści.
    Buty wyglądają bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba jest świetna, wydaje się być zainspirowana torebką YSL :) Ja do szkoły nosze zazwyczaj plecak ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torebka :)
    Zapraszam na kolorowyblog77.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna torebka, bardzo mi się podoba. Buty też fajne klasyczne. Uważam, że udane zakupy!
    Miłego dzionka
    Martyna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger