wtorek, 4 maja 2021

Laser line - Neonowy Eyeliner Bell

 

Witajcie! 

Niedawno wyszła nowa limitowana kolekcja kosmetyków Bell. Bardzo zaciekawiły mnie neonowe eyelinery, więc postanowiłam je zakupić. Niestety, udało mi się dorwać tylko jeden - żółty eyeliner, bo różowy we wszystkich Biedronkach w moim mieście był wykupiony. Poznajcie więc moją opinię o żółtym, neonowym eyelinerze z Bell.





Żelowy eyeliner ,,Laser Line" jest dobrze napigmentowany. Nie rozmazuje się, jest bardzoo trwały. Niestety, trochę się kruszy. 

Produkt możecie zakupić w Biedronce za 9.99 zł. Według mnie jest to eyeliner godny polecenia, ma trochę szalony kolor, ale myślę, że na lato idealny. 


6 komentarzy:

  1. Super kolor! Koniecznie muszę podjechać do Biedry i kupić chociaż jeden! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie przyciąga wzrok, lubię grę kolorów. Położyć na oko chyba bym się nie odważyła, ale muszę przyznać- u Ciebie wygląda świetnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem pewien do czego służy, musiałbym zobaczyć wyniki jego działania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te kolorowe eyelinery i kolory mają moc 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam, myślałam czy by się nie skusić jednak nie kupiłam bo bym nie używała.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger