wtorek, 27 lutego 2024

Stylówka z Pinteresta


Cześć wszystkim!

Praktycznie zawsze, gdy szukam pomysłu na nowe paznokcie wchodzę na Pinteresta. Jest to aplikacja, na której jest mnóstwo pięknych, inspirujących zdjęć. Stwierdziłam, że ciekawym pomysłem byłoby odtworzenie całej stylówki z Pinteresta. Oto, jak mi to wyszło.





U góry wstawiam Wam moje inspiracje. Wstawiłam je na osobną tablicę, więc jeżeli chcecie zobaczyć je w oryginale i zajrzeć do ich autorów, zapraszam do kliknięcia *TUTAJ*

A poniżej moja wersja zainspirowana tymi Pinami!




Może moja wersja nie jest aż tak stylowa, ale pamiętajcie, że to tylko inspiracja :) 

Jak podoba Wam się moja inspiracja tych trendów? Gdzie Wy znajdujecie inspiracje?

Zapraszam do komentowania i do zobaczenia wkrótce!
Pozytywna Pati 


15 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda!
    Ja też szukam inspiracji na Pinterest. Głównie hafciarskich. Ściągam stamtąd wzory haftu.
    Nawet ostatnio udało mi się znaleźć tam taki wzór( znany mi, ale z lat 90), którego nie mogłam znaleźć nigdzie indziej! Ależ się ucieszyłam!
    Paznokcie jak paznokcie, ale Twoja figura i image - Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne paznokcie :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proponuję zmianę nazwy profilu na Seksowna Pati

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Jaki przedmiot na studiach ci idzie najlepiej a jaki najgorzej?
    2. Jaki masz ulubiony film i serial?
    3. Jaki styl ubioru preferujesz najbardziej? tzn sukienki, dresy, hiszpanki itp.
    4. Bez czego nie wyobrażasz sobie zacząć dnia?
    5. Czy lubisz poznawać nowych ludzi?
    6. Który z XX wiecznych samochodów lubisz najbardziej?
    7. Jakie masz najbardziej ekstremalne przeżycie?
    8. Jakie masz najlepsze wspomnienie z pupilem?
    9. Jakie obuwie preferujesz na codzień?
    10. Ćwiczysz coś?
    11. Co cię skłoniło do wybrania tego kierunku studiów?
    12. Gdzie mieszkasz?
    13. Mega opalenizna czy mega blady?
    14. Czy masz chłopaka?
    15. Najciekawsza historia z podstawówki?
    16. Jak wspominasz zdalne nauczanie?
    17. Czy wiążesz przyszlosc tego bloga z psychologią?
    18. Czy wierzysz w moc kamieni?
    19. Opera czy kino?
    20. Wymarzony kraj na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana przepiękna inspiracja. Paznokcie mega <3 Strój woow wspaniały <3 Pozdrawiam i czekam na więcej takich inspiracji :) Bardzo ciekawy temat ja też czasem się inspiruję jakimś strojem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez nie raz wchodzę na Pinteresta poszukać inspiracji i to różnego rodzaju :). Śliczny motyw na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger