sobota, 9 marca 2024

Spacer po Krakowie

 


Cześć wszystkim!
Jak zapewne dobrze wiecie - wczoraj wszystkie kobiety miały swoje święto. Mam nadzieję, że udało Wam się znaleźć czas dla siebie i miło je spędzić 💗 Ja z okazji dnia kobiet byłam z moim chłopakiem w kinie na filmie ,,Tylko nie ty". Jestem ciekawa, czy już znacie tę komedię. Ja super się bawiłam oglądając ten film, było sporo zabawnych momentów i oczywiście wątek miłosny :) 

Dodatkowo, jako że mieszkam od niedawna w Krakowie, chciałabym Wam wrzucić kilka zdjęć ze spaceru po tymże mieście.

Poznajecie te miejsca? Jest to krakowski rynek, Kazimierz, Wawel i kilka ujęć znad Wisły. Gdy będziecie w Krakowie, to polecam Wam spacer brzegiem tej rzeki - to zdecydowany must have, szczególnie w piękne, słoneczne dni.  
To tyle na dziś. Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego wpisu!
Pozytywna Pati








15 komentarzy:

  1. Wieki nie byłam w Krakowie. Ostatni raz w liceum, czyli ponad 20 lat temu...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kocham Kraków jestem tak kilka razy do roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdjęcia udało Ci się zrobić. Na przykład - pierwsze. Konstrukcja mostu widziana od lustra wody. A w kolejnych ładna perspektywa- rząd drewnianych leżaków, a w głębi zabytkowy Kraków.
    Ja dawno w Krakowie nie byłam i szczerze mówiąc jest wiele miejsc, które chciałabym zobaczyć. Fajnie jest tak spacerować uliczkami, odkrywać miasto!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie są gify? 🤨

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ujęcia na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  6. Bywałam kiedyś często gęsto w Krakowie, więc kojarzę te miejsca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmu nie znam, to raczej ten gatunek, który obejrzę chętnie w domku, ale niekoniecznie wybieram się do kina :). Za to spacerek po Krakowie to wspaniała sprawa, tęsknię za tym miastem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia. Gratuluję mile spędzonego dnia <3 Śliczna stylizacja. a tytuł filmu bardzo ciekawy, może kiedyś się skuszę i go obejrzę. Pozdrawiam i życzę wiele tak wspaniałych wypadów na miasto:) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne widoczki, narobiłaś mi ochoty na Kraków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super fotorelacja ze spaceru po Krakowie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Baaardzo dawno nie byłam w Krakowie, chyba ostatnio ze szkoły w podstawówce! Muszę nadrobić! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger