czwartek, 15 lutego 2018

Dzień singla xD

Dzień singla xD

Znalezione obrazy dla zapytania walentynki gifyHej!
Miałam napisać o Walentynkach. W końcu to miłe, fajne święto pełne miłości. Chciałam pokazać pomysły na kartki walentynkowe, przysmaki itp, ale w porę spostrzegłam się, ile tego chłamu jest na innych blogach. Chyba nie chcecie już o tym czytać, co? No dobra, napiszę post o dniu singla. W końcu to też święto, prawda?





15.02, czyli dzień po Walentynkach single obchodzą swoje święto. Zaczęto je obchodzić w 2005 roku (rok po moich urodzinach :D). W ten dzień jest urządzanych wiele imprez dla samotnych szukających drugiej połówki, oraz takich, którzy wcale jej nie potrzebują.
single love gun GIF by Tess

Jak obchodzić to święto? Najlepiej wesoło. Możesz wyjść z domu do ludzi, albo jak mówi Oliwka - siedzieć w domu na komputerze, jeśli to sprawia Ci radość.
 Podobny obraz
W ten dzień możecie też spróbować kogoś zeswatać, ale uważajcie, bo często to się źle kończy.
Podobny obraz

A oto kilka obrazków z Google traktujących o dniu singla:
Znalezione obrazy dla zapytania dzień singla
Znalezione obrazy dla zapytania dzień singla
Podobny obraz

sobota, 10 lutego 2018

Nowy wygląd bloga!

Nowy wygląd bloga!
Hej!
Pewnie zauważyliście pewne zmiany. W końcu zmieniłam szablon na blogu. Jest on według mnie lepszy, taki milszy i bardziej przejrzysty. Chciałabym znać Wasze zdanie na ten temat. Piszcie w komentarzach.
W przyszłym tygodniu pojawi się post o pewnym święcie. Być może już wiecie o jakim 💝. Zobaczycie, zaskoczę Was :D.
Jeszcze jedna sprawa - nasz blog ma już rok! Nawet nie zauważyłam, jak minęła data jego założenia. Szybko minęło, co?
Piszcie co tam u Was, bo dawno mnie tu nie było.
Możecie też wklejać linki do swoich blogów, chętnie poczytam:)
W poniedziałek koniec ferii, achhhhh....
Pozdrawiam podkarpackie, lubelskie, pomorskie, śląskie i łódzkie... Łączmy się w bólu.
No dobra, idę posprzątać tą szafę...
Papatki!
Znalezione obrazy dla zapytania ferie 2018

czwartek, 1 lutego 2018

Włam

Włam
Siemka tu brat Patrycji. Właśnie się włamałem na jej bloga. 🔫💲💲

Widzę, że jest to blog z wyższej półki😏. Nie no ale serio fajny blog.




środa, 10 stycznia 2018

Pheus & Mor - wzruszająca, piękna gra

Pheus & Mor - wzruszająca, piękna gra


                                                                         Hej!
Dziś chcę Wam opowiedzieć o pewnej grze. Jest to gra przeglądarkowa na dwie osoby. Na początku wydaje się zwykła, taka jak wszystkie, lecz naprawdę jest inaczej.


,,Pheus & Mor" to cudowna, zruszająca gra o przyjaźni psa z chłopcem. Zwierzak wabi się Mor, a chłopak - Pheus. Właśnie tymi postaciami sterujemy w grze.



Nie chcę za bardzo spojlerować, bo myślę, że sami zagracie w tą grę, lecz  muszę Wam powiedzieć, że na początku nie jest zachwycająca, jednak pod sam koniec na prawdę potrafi zachwycić.


Mam nadzieję, że spodoba się Wam ta gra tak samo, jak mi.

niedziela, 7 stycznia 2018

Same Quizy

Same Quizy
Hej!
Dawno nie robiłam posta ze strony sameQuizy (29 czerwca), więc postanowiłam, że dziś pojawi się taki wpis. Znalazłam dość ciekawy quiz. Jeśli chcecie, możecie go wykonać tu: klik

        

           Jakim słodkim zwierzątkiem jesteś?


 To pierwsze pytanie mnie zagięło, b nie oglądałam żadnej z tych bajek... ups...


No jasne, ze jestem podekscytowana :)


Najbardziej na WF'ie lubię piłkę ręczną <3


Nie wiem, jak to pytanie ma ustalić, jakim jestem zwierzakiem, no ale dobra....

Ale słodziutkie zdjęcie, wow!


Jestem zainspirowana poprzednim zdjęciem ;)


Gimnastyka jest naj :3


Pojechałabym tam na egzotyczną wycieczkę :)



A wynik tooooooooooo:
Jestem słoniem! Spodziewałam się kotka, czy czegoś w tym stylu, a tu taki słodziaczek!
No to ja już kończę na dziś z tymi Quizami.
Słoń pozdrawia
slon-ruchomy-obrazek-0505

czwartek, 4 stycznia 2018

Stare zdjęcia mojego kotka - Jeżyka

Stare zdjęcia mojego kotka - Jeżyka





Dawno, dawno temu miałam pewnego kiciusia. Nazywał się Jeżyk. Bardzo go lubiłam. Dziś znalazłam kilka jego zdjęć i postanowiłam Wam je pokazać.

niedziela, 24 grudnia 2017

Super - Hiper Świąteczny post

Super - Hiper Świąteczny post

Cześć!

Nie było mnie cały adwent na blogu, ale to nie znaczy, że odeszłam!
Dziś, w Wigilię przedstawiam Wam Super - Hiper Świąteczny post, czyli mnóstwo tematów związanych z Bożym Narodzeniem w jednym wpisie. Mam nadzieję, że dojdziecie do końca. ;)



Po pierwsze - coś co niedawno wymyśliłam, czyli świąteczne pędzle. W ten sposób możecie ozdobić też długopisy, czy ołówki. Wystarczy wziąć taśmę klejącą z motywem bożonarodzeniowym i obkleić dany przedmiot. Wyjdzie świetnie - to Wam mogę zagwarantować.


Po drugie - TAG!
Tym razem świąteczny. 
1. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny film?
Kevin sam w domu <3

2. Jaki jest Twój ulubiony kolor w świątecznych dekoracjach?
Najśliczniejszy jest złoty. Bardzo kojarzy mi się ze świętami

3. Wigilijną kolację jesz w zwykłych ciuchach czy eleganckich?
W eleganckich :)

4. Jeśli mógłbyś kupić tylko jednej osobie prezent to kim była by ta osoba?
Chyba moja mama

5. Otwierasz prezenty wieczorem czy rano?
Wieczorem, po kolacji wigilijnej

6. Ulubiony zapach świąt?
Kocham zapach mandarynek, choinki i pierniczków

7. Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna potrawa?
Zdecydowanie barszcz z uszkami. Mniam!

8. Jakie jest Twoje ulubione picie w czasie świąt?
Soczek lub herbata.

9. Piernik czy cukierki z choinki?
Cukierki, chociaż zrobiłyśmy w tym roku z Oliwką niezwykle pyszne pierniczki.

10. Jaka jest Twoja ulubiona kolęda?
Lubię wszystkie, tylko muszą być wesołe.

11. Jaki jest najdziwniejszy prezent jaki kiedykolwiek dostałeś?
Nie pamiętam, żebym dostała kiedyś dziwny prezent.

12. Czy kiedykolwiek budowałeś bałwana?
Tak i to wiele razy.

13. Co jest najważniejsze w święta?
Bez Jezusa nie byłoby świąt. To on jest najważniejszy.

14. Wierzysz w Św. Mikołaja?
No pewnie! xD


A teraz kilka zdjęć...

Pierniczki :D




Oli :)

Lili pierwszy raz w śniegu



I jeden z moich prezentów  
od rodziców





I prezent od Radka


A oto moja czapka od mamy 

Chyba pokazałam Wam już wszystko, ale jeszcze tylko gify...
Listy do M 3

Kevin sam w domu






Na koniec, życzę Wam, moi czytelnicy:
- dużo zdrowia
- szczęścia
- spełnienia najskrytszych marzeń
- miłości
- samych sukcesów w nowym roku
- wielu miłych chwil w rodzinnym gronie
- spełnienia wszystkich noworocznych postanowień
- i wesołych Świąt

Patrycja



Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger