niedziela, 3 kwietnia 2022

:)

 


Hejo!
Z tej strony Wasza Pati. Jak zwykle miałam pewną przerwę w pisaniu, aby wrócić do Was z mnóstwem pozytywnej energii i toną pomysłów na nowe posty. W styczniu miałam osiemnastkę i uświadomiłam sobie, że ten blog ma już 5 lat, gdyż założyłam go w wieku 13 lat. Aż dziwne, że to tyle przetrwało, bo miałam w tych czasach kilka zaczętych stronek o różnych tematykach z których żadna już nie istnieje. Jednak zawsze moją pasją było pisanie i to się nie zmieniło. 

Podczas ostatnich miesięcy miałam wiele obowiązków i mało czasu ze względu na szkołę i przygotowania do egzaminu na prawo jazdy. Obiecałam sobie jednak, że gdy skończę jazdy i zdam prawko, to wrócę tu na bloga, tak więc jestem. 

Możecie spodziewać się wkrótce na moim blogu recenzji różnych kosmetyków, ponieważ gdy mnie nie było sporo testowałam. Poza tym na pewno pojawią się tu także pomysły na wiosenne stylizacje. Nie zabraknie też moich luźnych przemyśleń i dzielenia się różnymi sytuacjami z mojego życia. Jeżeli chcielibyście przeczytać u mnie o czymś konkretnym, to zapraszam do komentowania, ponieważ zawsze jestem otwarta na propozycje. 

Pozdrawiam Was kochani i przesyłam dużo ciepła na ten tydzień ♡

11 komentarzy:

  1. Super, czekam na więcej!😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co napisałaś zrozumiałam, że masz już prawo jazdy. Gratuluję!
    Czekam na Twoje kolejne posty!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Prawo jazdy wiele ułatwia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, Pati! ;)

    Spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji urodzin oraz gratulacje z okazji zdania prawa jazdy. ;) Brawo! ;)

    Super, że wracasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdania egzaminu na prawo jazdy :) I czekam na wpisy o których wspominasz :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzję kosmetyków;) no i fajnie że udało Ci się zdać prawko! Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger