niedziela, 4 lipca 2021

Moja ocena bazy i topu DEWI COSMETICS

Hejka!

Niedawno skończyły mi się top i baza hybrydowa, więc stwierdziłam, że przetestuję coś nowego. Moją uwagę zwróciła baza i top coat z firmy DEWI. 



Tak wyglądają te lakiery. Były one tanie, bo zapłaciłam około 15 złotych za sztukę. Pewnie ciekawi Was moja ocena. Produkty te niestety nie sprawdziły mi się. Moja stylizacja utrzymywała się na paznokciach 2 - 3 dni, czyli bardzo krótko jeśli mówimy o hybrydach. Jak dla mnie te lakiery to buble, bo robiąc paznokcie hybrydowe oczekuję długotrwałego efektu. Jeśli nie zależy Wam na trwałości, możecie je zakupić, w innym wypadku nie polecam. 

Znacie tę firmę? Testowaliście? Zapraszam do podzielenia się Waszą opinią w komentarzu

12 komentarzy:

  1. Ja nie robię sobie hybrydówbo niestety jestem na nie uczulona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tej firmy, ale skoro produkt jest słaby to nie skuszę się na jego zakup. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde 2-3 dni dla hybrydy? To zdecydowanie za krótko! U mnie dzisiaj była koleżanka na nową stylizację i uwaga... miała równo miesięczny odrost! Kolor trzymał się idealnie. Gdyby nie ten odrost :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to faktycznie krótko. Ja nie używam hybryd bo za szybko rosną mi paznokcie i u mnie się to zwyczajnie nie opłaca. Trochę wersja dla mnie xd
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam ale faktycznie przydalo by mi sie cos nowego

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o baze czy top ja osobiście sięgam tylko po te z tych ,,droższych'' firm. Wole więcej zapłacić i dłużej cieszyć sie z hybryd. I twój wpis idealnie to potwierdza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Robię hybrydy tylko ze względu na długotrwały efekt i brak konieczności malowania paznokci co drugi dzień. dlatego też takie wątpliwej jakości lakiery hybrydowe omijam szerokim łukiem :P nawet niska cena nie zachęca mnie do zakupu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to faktycznie szkoda kasy na ten kosmetyk... Jak już robić hybrydy to po to by posłużyly na dłużej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger