piątek, 24 marca 2017

Konkurs

Hejo!
Wczoraj nie napisałam posta, bo przełożyłam sobie tą czynność na dziś. Dlaczego? Wczoraj byłam na konkursie pożarniczym. Był strasznie trudny, ale uczyłam się, więc mi wyszedł. Pierwszy etap był pisemny. Brało w nim udział 12 uczestników ze szkoły podstawowej. Do kolejnej rundy przeszło 5 osób. Byłam to ja, moja koleżanka ze szkoły i kilku chłopców z innych szkół. W tej części odpowiadaliśmy ustnie na pytania zadane przez strażaków. Lubię gadać, więc stresowałam się jak zwykle tylko przed przepytywaniem, gdy czekałam na korytarzu. Były pytania typu co to jest:
Znalezione obrazy dla zapytania rozdzielacz strażacki
Do czego on służy, z jakich węży się składa itp. 
Ale spoko, dałam rady i dostałam

trzecie miejsce! Juhu! 


Teraz pewnie chcecie zobaczyć co dostałam?

Mam nadzieję, że widzicie coś na tym zdjęciu, a jeśli nie, to zaraz Wam powiem co i jak ;)
  • Paletki i niebieska piłka
  • Koszulka
  • Plecak
  • Dyplom :)
  • ,,Mała księga patrioty", czyli książeczka z pieśniami patriotycznymi, oraz nutami i z dwoma płytami 
Z nagród bardzo się cieszę i jestem zadowolona, że zostałam doceniona :)
To przepraszam, że wczoraj mnie nie było iiii.... Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger