niedziela, 3 czerwca 2018

Tag DDOB

Jest w sieci taki wspaniały blog - DDOB. Ambasadorki DDOB stworzyły dawno temu własny tag (wiecie, że był taki rok jak 2015?!). Wtedy nie miałam jeszcze własnego bloga, żeby odpowiedzieć na te pytania, ale teraz jest do tego okazja, więc napiszę taki post.

  • Czym jest dla Ciebie piękno?
Piękno to cały świat dookoła nas. Trzeba go tylko dostrzec.
  • Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?
Znalezione obrazy dla zapytania mona lisa
domyślcie się

  • Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
Zostać w domu cały dzień

  • Robisz makijaż codziennie? 
Nie
  • Jak jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Nie mam takiej marki. Nie lubię, nie umiem i nie chcę się malować.

  • Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
z chusteczek higienicznych

  • Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
Na Pintereście ^^
  • Jakie 3 rzeczy chciałbyś/chciałabyś zmienić na świecie?
Dałabym wszystkim ludziom pracę i dom, wprowadziłabym pokój i zakaz zaśmiecania środowiska.
  • Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałbyś/chciałabyś w sobie zmienić? 
Chciałabym być optymistką. Lubię w sobie to, że potrafię oszczędzać pieniądze.
  • Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze w własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Nie wiem. Może zacznijcie się śmiać sami ze swoich kompleksów? Trzeba mieć do siebie dystans. To trochę sztuczne, ale może pomóc.
  • Gdybyś miał/a możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?
Nie, dobrze jest tak, jak jest.
  • Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swoje życie?
pić, jeść, spać
  • Skąd pomysł na założenie bloga?
Zawsze chciałam coś tworzyć i być kimś w oczach innych osób. Stąd pomysł na bloga.
  • Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Myślę, że wystarczająco.
  • Co lub kto daje ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Czytelnicy.
  • Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?
Kiedyś strasznie się cieszyłam, kiedy ktoś klikał to ,,obserwuj" xd
  • Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?
Adrianna Kępka <3


Jeśli przeczytaliście cały post,to jestem z Was dumna <3
Jeśli chcecie, żebym zrobiła Q&A, to piszcie pytania pod tym postem.
Życzę miłego tygodnia i słoneczka.

3 komentarze:

  1. Hej. Trafiłam na Twojego bloga dzięki Emmie z blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com. Na pierwszy ogień wybrałam TAG, bo lubię w nich właśnie to, że osoby odpowiadają coś o sobie i w pewien sposób otwierają się przed czytelnikami.
    Szczerze mówiąc, nawet nie wiesz, ile odpowiedzi z Tobą podzielam. Już Cię lubię, dziewczyno! :D A tak już na serio - na pewno będę regularnie wpadała na bloga i czytała tutejsze notki. Na razie idę nadrobić zaległości. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Annie Strakov; surykatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak milutko 💕
      Rozgość się u nas i weź pyszne kakao, bo będzie się działo ❤
      *nie wiem o co mi chodzi, ale jest rym*

      Usuń
  2. Tag spodobał mi się, możliwe, że pewnego dnia, gdy dostanę brak weny twórczej (a tak mam naprawdę często), to pochylę się nad pytaniami. Na razie chcę zmienić nagłówek bloga.
    Na jedno pytanie nie umiałabym odpowiedzieć - jaka jest moja ulubiona ambasadorka. Jestem zdania, że bez tego można było się obejść, przeglądnęłam tego "bloga" (?), uznałam, iż nie warto - moja opinia.
    Q and A chętnie bym przeczytała, masz tutaj pierwsze 20 pytań:
    1) Jakie blogi lubisz najbardziej?
    2) Umiesz wskazać ulubionego blogera?
    3) Za co szanujesz swoje zwierzęta?
    4) Czym dla Ciebie jest odpoczynek?
    5) A lody? :)
    6) Interesujesz się modą z wybranych dekad XX wieku?
    7) Jaka suknia z XIX wieku podoba Ci się najbardziej?
    8) Co Ciebie motywuje do pisania bloga?
    9) Występowałaś kiedyś na scenie?
    10) Masz ulubione piosenkarki?
    11) A aktorki?
    12) Jak chcesz spędzić te wakacje?
    13) Planujesz podarowanie komuś z rodziny dużego prezentu?
    14) Kiedy po raz ostatni płakałaś z radości?
    15) Co Ci się nie podoba w szkole?
    16) Jakie trzy nowe prawa wprowadziłabyś jako prezydent?
    17) Łatwo Ciebie zdenerwować?
    18) Lubisz nosić kolczyki?
    19) Uważasz, że masz do czegoś nadprzyrodzony talent?
    20) Gdyby od Twoich słów zależało życie innych ludzi, co być powiedziała im najpierw?
    Mam nadzieję, że wykonasz Q&A, ciekawa jestem odpowiedzi!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, post o Twoim blogu!
    Emmusia ♥ nie-dama/Scarlett

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger