czwartek, 28 stycznia 2021

Lakiery do paznokci - WIELKI PRZEGLĄD

 Hejka!

Witam Was na pierwszym wpisie tego roku na moim blogu. Nie będzie to zwyczajny post, bo zaplanowałam dziś przegląd moich lakierów do paznokci. Ostatnio w ogóle ich nie używałam, bo robię tylko hybrydy, ale dziś stwierdziłam, że muszę zrobić przegląd i powyrzucać te, które są już stare i zaschnięte. Postanowiłam, że pokażę Wam wszystkie moje lakiery i opiszę je, abyście nie trafili na te buble co ja. Pojawią się tu zdjęcia bez żadnego retuszu. Butelki tych lakierów są mocno zużyte, bo są dość stare i dużo przeszły, ale stwierdziłam, że nie będę nic edytować.


MISS SPORTY


Z MISS SPORTY mam tylko jeden lakier, czerwony jak widzicie i powiem Wam, że drugi raz nie zdecydowałabym się na zakup. Kolor jest ładny, pędzelek świetny. ale lakier sam w sobie bardzo nietrwały. Wytrzymuje maksymalnie dzień na pazurkach, także nie polecam.


C'est Tout Moi!



Pamiętam, że te lakiery były do kupienia w zestawie. Brokatowy lakier bardzo mi się spodobał. Można było go użyć na ciemne jak i jasne kolory i równie dobrze wyglądał. Natomiast czarny nie przypadł mi zbytnio do gustu.

LaQell



Lakiery LaQell mają swoje plusy i minusy. Ładnie wyglądają na paznokciach i są dość trwałe. Natomiast ich słabą stroną jest pędzelek. Ciężko było mi nim pomalować paznokcie.



My Secret


Lakiery My Secret mogę polecić. Mają fajny pędzelek, ładnie się prezentują i są trwałe.


Miss Europe Paris

Ten lakier jest jednym z moich ulubieńców. Długo się utrzymuje w ma świetny pędzelek, którym szybko i bezproblemowo maluje się paznokcie.

Pablo Color

Ten lakier bardzo mi się podoba, ma piękny, delikatny kolor i brokatowe drobinki. Do tego długo się utrzymuje.


Eveline

Lakiery z Eveline są jednymi z moich ulubieńców. Reprezentant ze zdjęcia ma kolor pięknej, głębokiej czerni. Posiada świetny, szeroki pędzelek.


Bell 



Te lakiery z Bell są jak dla mnie świetne. Mam je już długi czas i nadal pozostają w tym samym stanie, w jakim były, kiedy je kupiłam. Lakiery Bell są mocno kryjące i długo się utrzymują.






Według mnie- czarna owca Bell.
Fatalna konsystencja lakieru, ciężko uzyskać pożądany efekt.
Mój ulubieniec. Piękny kolor, długo się utrzymuje.


Dziękuje za przeczytanie mojego wpisu do końca. Zapraszam do komentowania :)


6 komentarzy:

  1. Bardzo interesujący post! Czekam na więcej!😍

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę bardziej ciemniejsze kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dawno już nie używałam klasycznych lakierów, u mnie teraz hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysecret kolorowy (pierwszy) mnie intryguje, nałożona na jakiś ciekawy kolor👌

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja coś ostatnio mam pecha do lakierów, szybko się ścierają... Aktualnie używam z Avonu, chociaż ma ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger