wtorek, 31 stycznia 2017

Moje urodzinki :P

Cześć wszystkim!
Tak, dziś kończę 13 lat. W zasadzie, to już skończyłam w nocy 👌. W domu miałam w niedzielę tort (ten niżej) i życzenia, więc myślałam, że urodziny są już odhaczone, ale nie miałam do końca racji 😊
tort ,,Leśny mech"
Rano poszłam do sklepu kupić cyrkiel, klej i trochę cukierków urodzinowych dla koleżanek. Byłam pierwsza w klasie, więc troszkę podjadłam bez nich 😀. Potem przyszła Weronika i Oliwka, które podskakując życzyły mi wszystkiego najlepszego. Weral dał mi nawet czekoladę i kartkę urodzinową 😇
kartka od Weroniki
Oliwka zaprosiła mnie do siebie. Myślałam, że będziemy zjeżdżać na sankach, więc wzięłam spodnie narciary i popędziłam do niej. Gdy weszłam do jej pokoju, obsypała mnie kolorowymi papierkami. Potem dała mi prezent - laurkę, wiatraczek i słodycze. Zrobiła mi również zamek z wafli. Chwilę odbijałyśmy balonem i poszłyśmy do mnie na ślizgawkę na rzece. Gdy robiło się już ciemno udawaliśmy z Oliwką i bratem, że jesteśmy eskimosami. Miło minął mi dzień.
Prezent od Oliwki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger