sobota, 10 lutego 2018

Nowy wygląd bloga!

Hej!
Pewnie zauważyliście pewne zmiany. W końcu zmieniłam szablon na blogu. Jest on według mnie lepszy, taki milszy i bardziej przejrzysty. Chciałabym znać Wasze zdanie na ten temat. Piszcie w komentarzach.
W przyszłym tygodniu pojawi się post o pewnym święcie. Być może już wiecie o jakim 💝. Zobaczycie, zaskoczę Was :D.
Jeszcze jedna sprawa - nasz blog ma już rok! Nawet nie zauważyłam, jak minęła data jego założenia. Szybko minęło, co?
Piszcie co tam u Was, bo dawno mnie tu nie było.
Możecie też wklejać linki do swoich blogów, chętnie poczytam:)
W poniedziałek koniec ferii, achhhhh....
Pozdrawiam podkarpackie, lubelskie, pomorskie, śląskie i łódzkie... Łączmy się w bólu.
No dobra, idę posprzątać tą szafę...
Papatki!
Znalezione obrazy dla zapytania ferie 2018

4 komentarze:

  1. Slicznie jest, minimalistycznie i estetycznie. ;*
    Ja rowniez w poniedzialek wracam do szkoly. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, jak blog wyglądał wcześniej, ale teraz prezentuje się bardzo ładnie. :) Uwielbiam taki delikatny odcień różu. <3
    Przesyłam gorące pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger