czwartek, 15 lutego 2018

Dzień singla xD


Znalezione obrazy dla zapytania walentynki gifyHej!
Miałam napisać o Walentynkach. W końcu to miłe, fajne święto pełne miłości. Chciałam pokazać pomysły na kartki walentynkowe, przysmaki itp, ale w porę spostrzegłam się, ile tego chłamu jest na innych blogach. Chyba nie chcecie już o tym czytać, co? No dobra, napiszę post o dniu singla. W końcu to też święto, prawda?





15.02, czyli dzień po Walentynkach single obchodzą swoje święto. Zaczęto je obchodzić w 2005 roku (rok po moich urodzinach :D). W ten dzień jest urządzanych wiele imprez dla samotnych szukających drugiej połówki, oraz takich, którzy wcale jej nie potrzebują.
single love gun GIF by Tess

Jak obchodzić to święto? Najlepiej wesoło. Możesz wyjść z domu do ludzi, albo jak mówi Oliwka - siedzieć w domu na komputerze, jeśli to sprawia Ci radość.
 Podobny obraz
W ten dzień możecie też spróbować kogoś zeswatać, ale uważajcie, bo często to się źle kończy.
Podobny obraz

A oto kilka obrazków z Google traktujących o dniu singla:
Znalezione obrazy dla zapytania dzień singla
Znalezione obrazy dla zapytania dzień singla
Podobny obraz

7 komentarzy:

  1. Leonardo DiCaprio pasuje do tego święta jak nikt ;D (ten ostatni obrazek mówi wszystko) Co do postów walentynkowych na blogach to uważam, że bardzo duża ilość osób pisze tak samo... I co w tym jest ciekawego do czytania? Każdy swojej walentynce daje to, co uważa za stosowne, ja napisałam posta walentynkowego.
    A jaka klasa jest pokazywana, gdy się pokazuje środkowy palec w stronę prezentów walentynkowych? Zachowanie bardzo prymitywne.
    Pozdrawiam, mam nadzieję, że dzień Singla był udany :) Ja nie obchodzę ani tego, ani tamtego święta ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie obchodzę dnia singla xD Chciałam Wam tylko przedstawić to święto. Sama dostawałam i wysyłałam walentynki.

      Usuń
  2. Każdy niech obchodzi takie święto jak lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powinno być czegoś takiego jak walentynki, trzeba się kochać na co dzień, a nie od święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie obchodzę żadnego święta;p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger