poniedziałek, 19 marca 2018

Tag 17 random questions

Dziś zrobię tag 17 random questions. Nie będę dużo o nim gadać. Jest to po prostu 17 przypadkowych pytań, na które odpowiem.

1. Skąd wziął się Twój nick na youtube?
- Nie jestem yt- berką 😗

2. Jeśli mógłbyś zmienić swoje imię to na jakie?
- Mam na imię Patrycja i po prostu kocham swoje imię. Nie zmieniłabym go na żadne inne 💙


3. Jeśli mógłbyś cofnąć się w czasie, to jaką radę byś sobie dał?
- Powiedziałabym sobie, że warto żyć chwilą


4. Ile miałeś lat kiedy nauczyłeś się robić balony z gumy?
Około 6


5. Kim chciałeś zostać w dzieciństwie?
- Zawsze chciałam być politykiem, a najlepiej prezydentem Polski.


6. Co zazwyczaj zamawiasz w McDonald's?
- Coś do picia, a z jedzenia jedyne co tam lubię to frytki i lody.


7. Przypomnij sobie sytuację, w której umierałeś ze śmiechu. Czym było to spowodowane?
- Prawie na każdej przerwie mamy beke z koleżankami z czegoś, ale tak najbarzdziej bekowa sytuacja to kiedy na niemieckim poznaliśmy słowo bratwurst xD Cały dzień po prostu śmiech z tego.

8. Jeśli mógłbyś grać na jakimś instrumencie to jaki byś wybrał?

- Ogólnie to lubię grać na różnych instrumentach i znam się trochę na tym, jednak nie umiem grać na harfie, a bardzo bym chciała, bo wygląda to naprawdę pięknie


9. Co robisz kiedy jesteś smutny?
- Płaczę


10. Jaki jest Twój ulubiony film?
-Nie mam ulubionego filmu, lubię wiele filmów.


11. Bez jakiej potrawy nie mógłbyś żyć?
- Bez ruskich pierogów nie ma życia 😂


12. Jaki jest Twój ulubiony deser?
- Lody mmmmm ❤

13. Jaka jest Twoja ulubiona polewa?
- Czekolada

14. Wolałbyś czytać w myślach, czy być niewidzialnym?
- Wolałabym czytać w myślach


15. Co robiłeś na swoich ostatnich urodzinach?
- Dużo rzeczy, przyszły do mnie koleżanki i byłyśmy na spacerze, później poszłyśmy na plac i ogólnie było spoko

16. Jeśli mógłbyś mieć jedno, samolubne życzenie to co by to było i dlaczego?

- Przeniosłabym się na jeden dzień w dawne czasy i zobaczyłabym, czy było naprawdę lepiej.

17. Jeśli byłbyś pokemonem to jak byś się nazywał i jak byś wyglądał?
- Specjalnie dla Was znalazłam stronę ,,znajdź swojego pokemona" i oto co mi wyszło:
nawet podobny do mnie, prawda? xD

To już koniec tego tagu. podobał Wam się? Jeśli chcecie możecie odpowiedzieć na  te pytania w komentarzach lub na swoim blogu. Jeśli chcecie, możecie też napisać mi własne pytania. Na pewno odpowiem na jakimś poście ;) 
Pozdrawiam wszystkich :*
Pa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger