niedziela, 1 kwietnia 2018

Hejka i wesołych

Wesołych Świąt życzę wszystkim Wam.
I to są naprawdę szczere życzenia.
Nie każdy składa Wam takie szczere życzenia.
Niektórzy chcą tylko odklepać tą formułkę.
Ja chcę, żebyście mieli superowe Święta.
Jutro Śmigus Dyngus!
Macie wodę?
Ja mam
dużo
Ale pierwszy dzień świąt to nie tylko Wielkanoc.
Pierwszego dnia kwietnia urodził się mój brat
Możecie go znać z włamowego postu u mnie na blogu
I z innych postów w których o nim wspominałam.
Dziś postanowiłam nagrać z nim wywiad.
Posłuchajcie...

-Ile masz lat?
- Od dziś 12

- Co najbardziej lubisz ze mną robić?
- Rzadko to robiliśmy, bo była zima, ale najbardziej lubię grać z tobą w piłkę.

-Twój ulubiony serial?
- Bardzo lubię oglądać ,,Barwy Szczęścia" i ,,Ojca Mateusza"

-Twój ulubiony dzień tygodnia?
- Słoneczna sobota

-Opisz mnie jednym słowem
- Energiczna ^^

Piszcie sto lat mojemu bratu w komach...
Albo nie..
Jak chcecie

3 komentarze:

  1. Sympatyczny chłopak :) 100 lat :D
    Ja się wolę nie lać wodą, przy takiej pogodzie musiałby to być chyba wrzątek :D

    http://www.karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie także życzę spóźnionych, ale szczerych wesołych i pogodnych świąt; śmingus-dyngus nawet ciekawy jest :) To prawda, że większości zależy na odklepaniu byle jakiej, najlepiej wziętej z internetu formułki - wolę krótkie, lecz szczere życzenia :)
    Twojemu bratu 100 lat i samych pogodnych dni życzę! :D
    Pozdrawiam bardzo wiosenne, życzę miłego wieczoru!
    Zapraszam do kina 🎬 : blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com
    Twoja Emma ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger