sobota, 5 maja 2018

Flamingi, filmy i blog - konkurs u Emmy P.



Witam wszystkich moich kochanych 馃槀
Dzi艣 b臋dzie nieco inny post cho膰 w艂a艣ciwie ka偶dy m贸j post jest inny. O czy jest tak w og贸le m贸j blog?! Dzi艣 napisz臋 post, kt贸ry jest odpowiedzi膮 na konkurs jednej z nielicznych blogerek, kt贸rych posty czytam. Trudno wpa艣膰 na bloga, kt贸ry nas zainteresuje. Ten jednak jest jednym z tych oryginalnych. W zasadzie, to nie wiem tak do ko艅ca, czy dobrze zrozumia艂am zasady konkursu Emmy, ale najwy偶ej si臋 po cichutku wycofamy  馃榿馃槆
A tu macie link do konkursu: klik

Na pocz膮tku mia艂am wybra膰 ulubion膮 bi偶uteri臋 filmow膮 i uzasadni膰.
No a wi臋c mi najbardziej podobaj膮 si臋 naszyjniki. Im wi臋ksze tym lepsze. Uwielbiam wszelkie 艣wiecide艂ka, pere艂ki, koraliczki... Ja co prawda nie mam takich poka藕nych kolii, ale w przysz艂o艣ci na pewno b臋d臋 takimi obwieszona. Dodaj膮 one klasy i uroku stylizacji.
zdj. z filmu ,,The help"
Drugim wymogiem konkursowym by艂o wyja艣ni膰, dlaczego flamingi s膮 takie popularne. Nie wiem, czy Emma mia艂a na my艣li zwierz臋ta, czy to ma jakie艣 drugie dno. Ja napisz臋 o ptakach, kt贸re s膮 dos艂ownie na wszystkim ju偶 od d艂u偶szego czasu. Przyznam, 偶e sama mam wiele rzeczy z tym motywem. Nie uwa偶am jednak tego za co艣 z艂ego. Flamingi s膮 s艂odkie, r贸偶owe i mocno kojarz膮 si臋 z latem, a tym samym z wypoczynkiem i dobr膮 zabaw膮. Kiedy co艣 si臋 staje modne, to znaczy, 偶e si臋 sprzedaje. Firmy zacz臋艂y nam ,,wciska膰" kolorowe gad偶ety z tymi zwierz膮tkami i nam si臋 to zacz臋艂o podoba膰. Tak jest z ka偶d膮 popularn膮 rzecz膮. Jest na to popyt, wi臋c to si臋 produkuje. Flamingi maj膮 艂adny kolor i s膮 艂adne. Nie tak, jak wr贸ble. Co one sob膮 reprezentuj膮?! Nikt nie chce z nimi nawet kubka a co dopiero koszulki! My艣l臋, 偶e flamingi jeszcze d艂ugo pozostan膮 trendy.

Kolejn膮 zasad膮 konkursu by艂o wybranie 艂adnej stylizacji Margot Robbie i jej kr贸tkie opisanie. Nie uwa偶am si臋 za osob臋, kt贸ra jest specem w sprawach mody, jednak ka偶dy tak ma, 偶e jedna rzecz mu si臋 podoba, a druga nie. Kwestia gustu. Ja znalaz艂am pewn膮 cudn膮 stylizacj臋 i prezentuje si臋 ona tak:
Photography: Max Doyle. Stylist: Naomi Smith at The Artist Group. Hair: Sophie Roberts at The Artist Group. Makeup: Linda Jefferyes at The Artist Group. Actress: Margot Robbie.
Jest to pi臋kna, zwiewna sukienka. Ma cudowny, pastelowy kolor. Idealnie pasuje do karnacji kobiety. Na kreacji naszyte s膮 czerwone worki, kt贸re dodaj膮 uroku ca艂ej stylizacji. Wida膰 ma艂膮 cz臋艣膰 czarnych but贸w (swoj膮 drog膮 mam takie same). M贸wi膮, 偶e 艂adnemu we wszystkim 艂adnie i to chyba prawda. Margot nie ma nawet specjalnie u艂o偶onej fryzury, jednak jej lekko kr臋cone w艂osy mu艣ni臋te wiatrem prezentuj膮 si臋 zjawiskowo. Moim zdaniem nic doda膰 nic uj膮膰.

Teraz ostatnia cz臋艣膰 konkursu - moim zdaniem najciekawsza, czyli opisanie w kilku s艂owach Emmy Profond, o kt贸rej ju偶 odrobin臋 wspomnia艂am na pocz膮tku.
Emma to 艣wietna bloggerka. Jest autork膮 bloga ,,O niezwyk艂ych mowa", na kt贸rym z regu艂y pisze o filmach i wszystkim, co z nimi zwi膮zane. Ja nie interesuj臋 si臋 filmami i aktorami, jednak czytam prawie wszystkie jej posty, bo przyci膮ga mnie jej spos贸b wyra偶ania tego, co chce przekaza膰. Emma nie udaje kogo艣, kim nie jest. W jej postach czu膰 tak膮 lekko艣膰 pisania, chocia偶 wida膰, 偶e do ka偶dego wpisu si臋 przygotowuje - znajduje odpowiednie zdj臋cia i informacje. Wszystko jest tam dopi臋te na ostatni guzik. Je艣li chodzi o pisanie, to jest troch臋 przeciwie艅stwem mnie, bo ja mog臋 napisa膰 posta le偶膮c na telefonie w nocy nawet nie sprawdzaj膮c o czym pisz臋. U Emci wida膰 pe艂n膮 profesk臋, rzadko spotykan膮 w tak m艂odym wieku (serio, kiedy pierwszy raz wesz艂am na jej bloga my艣la艂am, 偶e ma z 40 lat馃槷). Pewnie zauwa偶yli艣cie, 偶e jestem fank膮 gif贸w. Emma u偶ywa ich chyba w ka偶dym po艣cie za co j膮 po prostu kocham 馃槃. Dzi臋ki tej dziewczynie zacz臋艂am ogl膮da膰 coraz wi臋cej film贸w. Jej blog z ka偶dym tygodniem si臋 rozkr臋ca. Obecnie ma ponad 45 tys wy艣wietle艅. Jest to naprawd臋 du偶o szczeg贸lnie w czasach, gdy m艂odym ludziom nie chce si臋 czyta膰 i sp臋dzaj膮 najwi臋cej czasu na YouTube. Emcia jest przysz艂膮 laureatk膮 Oscara, wi臋c je艣li chcecie od niej autograf to polecam jak najszybciej si臋 do niej zg艂osi膰, bo p贸藕niej b臋d膮 kolejki. Na pewno nie napisa艂am wszystkiego o Emmie, jednak nic nie mog臋 sobie teraz przypomnie膰. Emmo, masz 艣wietny styl pisania, nie zmieniaj si臋!
                                           Jestem niepodwa偶aln膮 mistrzyni膮 painta, wiem 馃槀

No a wi臋c pozdrawiam wszystkich. Jest ju偶 po 11, wi臋c dobranoc 

6 komentarzy:

  1. bardzo przyjemnie sie czytalo tego posta. ;);*

    OdpowiedzUsu艅
  2. O Bo偶e...
    (pewnie na ten komentarz czeka艂a艣 przez ca艂y dzie艅, wcze艣niej nie mia艂am okazji, ca艂y dzie艅 by艂am poza domem)
    ...dzi臋kuj臋! Dzi臋kuj臋, 偶e jak na razie jedyna osoba wzi臋艂a艣 udzia艂 w tym konkursie! ♥ Naprawd臋 Ci bardzo dzi臋kuj臋, dzi臋kuj臋!
    "The Help" obejrza艂am jaki艣 rok temu, uwa偶am ten film za wspania艂膮 produkcj臋, kt贸ra naprawd臋 du偶o uczy. Bryce Dallas Howard w tym naszyjniku naprawd臋 艂adnie wygl膮da :*
    Flamingi nie mia艂y 偶adnego ukrytego dna, po prostu by艂am ciekawa, za co ludzie je kochaj膮 - w艂a艣ciwie to ju偶 nie mam niczego z flamingami (i si臋 ciesz臋!). Kto co lubi, z wr贸blami mog艂o by膰 podobnie, ba! Uwa偶am, 偶e si臋 lepiej prezentuj膮 od r贸偶owych skunks贸w ;D
    Ta Margot jest taka zjawiskowa, pi臋kna, 艣liczna... ♥ To zdj臋cie naprawd臋 jest 艂adne, jednak wol臋 jej zdj臋cia z premier czy z film贸w... Piona, ja nie jestem w temacie mody tak偶e! :)
    I moja ulubiona cz臋艣膰, czyli komentowanie Twojej opinii o mojej skromnej osobie (spokojnie, nigdy nie by艂am taka skromna ;)) - nie wiedzia艂am, 偶e tak o mnie s膮dzisz, a tutaj nagle si臋 okazuje, 偶e na naprawd臋 ciekaw膮 blogerk臋 wpad艂am! W Twojej opinii jest du偶o prawdy, kt贸r膮 popieram - w dzisiejszych czasach, gdy ludzie s膮 leniwi i tylko daj膮 niewarto艣ciowe lajki i zapiski "fajny post", 45 tysi臋cy wy艣wietle艅 to co艣. Naprawd臋 nie rozumiem tego fenomenu blog贸w modowych, prawie same zdj臋cia tam s膮... i przesz艂o 100 komentarzy pod jednym postem.
    Dobra, pisz臋 o wszystkich swoim emocjach!
    40 lat? Haha, niekt贸rzy rok temu my艣leli, 偶e mam 16,17, a tutaj 13 ;) Wszystkie s艂owa nawi膮zuj膮ce si臋 do mojego "profesjonalizmu" s膮 pi臋knie, nie umiem tego opisa膰 ♥ I ten w膮tek o przysz艂ej laureatce Oscara - nie pisz臋, 偶e bez chwalenia, ale ja czuj臋, 偶e mi si臋 uda. Mo偶e w艂a艣nie dzi臋ki Tobie...? Nie poddaj臋 si臋. :)
    Tego Oscara to sobie wydrukuj臋 i zapisz臋, nie spodziewa艂am si臋
    Jeszcze raz bardzo dzi臋kuj臋 za wzi臋cie udzia艂u w konkursie i 偶ycz臋 Ci wspania艂ych sukces贸w w blogowaniu, ja Ciebie te偶 bardzo lubi臋 czyta膰 ♥
    Pozdrowienia 艣le Emma ♥

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艣wietny post! Trzymam mocno kciuki za twoj膮 wygran膮 w konkursie u Emmy! Musisz wygra膰 <3 naprawd臋 艣wietnie wszystko opisa艂a艣 :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki za mi艂e s艂owa, te偶 pozdrawiam 馃槉

      Usu艅
  4. Bardzo lubi臋 flamingi. :) Super, 偶e wzi臋艂a艣 udzia艂 w konkursie Emmy. :)

    OdpowiedzUsu艅

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger