piątek, 24 stycznia 2020

W i e l k i P o w r ó t ❤️

Cześć, z tej strony jak zwykle Wasza Pati. Raczej nie spodziewaliscie się mnie tu po tak długiej przerwie, a jednak jestem. Trudno mi powiedzieć, co przyczyniło się do mojego odejścia od pisania na tak długi czas. Nagle przestałam prowadzić tego bloga i z biegiem czasu całkiem o nim zapomniałam. Żałuję tego, bo zawsze dużo radości sprawiało mi tworzenie postów. Wczoraj, siedząc z moją przyjaciółką - Weroniką, przypomnialysmy sobie czasy, gdy współtworzyłyśmy bloga. Nie przetrwał on co prawda długo, lecz wpisy, które tam znalazłyśmy wzbudziły w nas nostalgię i chęć powrotu do tamtych chwil. Wtedy przypomniałam sobie o ,, Pozytywnej Pati'' i tak postanowiłam powrócić do regularnego pisania w tym miejscu ❤️.

Ciężko mi powiedzieć, czy ktoś z moich byłych obserwatorów jeszcze tu zaglądnie. Pamiętam Was wszystkich i dziękuję za motywowanie mnie i śledzenie moich poczynań tu, w internecie. Na moim blogu często opowiadałam o swoim życiu. Po moim odejściu dużo się działo. Zdałam egzamin ósmoklasisty bardzo dobrze i dostałam się do szkoły, którą wybrałam. Jest to liceum o profilu biologiczno - językowym. Jeszcze do końca nie wiem, co zamierzam po nim robić. Zastanawiałam się nad psychologią, ale nie jestem pewna, czy to dla mnie. W nowej szkole jest dużo nauki, ale radzę sobie. Jednak nie było się czego bać 😅

Tak więc powracam do Was moi mili. Nie przenoszę się na innego bloga i zostawiam nazwę, choć przyjaciółka sugerowała mi, że nie jest ona najlepsza, ze względu na to, co wyszło mi w tym teście😅😅:

Jednak będę starała się dalej być jak najbardziej pozytywna. Mam nadzieję, że mi zaufacie i zostaniecie ze mną 😊
Do następnego wpisu!
Pati

2 komentarze:

  1. Właśnie mi się ta strona przypomniała i myślę wejdę - niezła niespodzianka! Ja jestem na biolchemie i jakoś żyję. Od czasu do czasu po nocach. ; D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger