sobota, 29 grudnia 2018

BIEDRONKA GAZETKA - okazje tygodnia! CO WARTO KUPIĆ?

Ostatnio w ręce wpadła mi gazetka z Biedronki. Przeglądając ją bez większych oczekiwań zdziwiłam się, bowiem moim oczom ukazały się świetne produkty. Pomyślałam, że bez chwili zwłoki muszę je Wam pokazać. Biedronka wychodzi naprzeciw naszym postanowieniom noworocznym - przedstawia artykuły papiernicze do lepszej organizacji, czy akcesoria do ćwiczeń. Myślę, że wiele osób znajdzie tam coś dla siebie. Dodam jeszcze, że oferta obowiązuje od Sylwestra, czyli 31 grudnia. Gaazetkę w pełnej wersji możecie znaleźć klikając TU


Pierwsza strona okładki nie jest zbytnio przyciągająca, jednak mnie zaciekawiła opcja ,,Brulion lub kołonotatnik" i dzięki temu produktowi otworzyłam gazetkę.


Pierwsze dwie strony prezentują się tak i można na nich wyróżnić kilka ciekawych produktów.

Z pierwszych produktów po 4.99 najbardziej ciekawym - według mnie - produktem są kolorowe długopisy, które zaznaczyłam niebieskim kolorem. Wydaje mi się, że są one kilkukolorowe, bo mają taki tęczowy wkład. Jeśli jest to tusz, a nie ozdoba, to pierwszy raz widzę taki wynalazek i myślę, że może być z nim fajna zabawa.


Kolejne są zestawy biurowe. Wyglądają one pięknie, bardzo ekskluzywnie. Myślę, że są świetne na prezent.

Następny jest papier, ale nie mam się zamiaru nad nim rozwodzić. 

Na następnej stronie moją uwagę skupił jeden produkt, a mianowicie zestaw pachnących długopisów. Miałam takie długopisy i świetnie mi się sprawdziły. 

Kolejne dwie strony są pełne CU-DOW-NYCH produktów. Sami zobaczcie a te organizery!


Pomijając bruliony - przejdźmy od razu do najlepszego punktu. To koniecznie muszę mieć, czyli organizery do stworzenia własnego Bullet Journal. Zobaczcie, jakie piękne okładki i jaka korzystna cena! Chyba lecę już koczować przed sklepem, aby zdobyć to cudeńko.


Na kolejnej stronie mamy tablice magnetyczne. Ciekawa jest ta zaznaczona przeze mnie na niebiesko. Gdybym nie kupowała planera, być może skusiłabym się na taką tablicę.

Teczki, teczki, teczki, teczki! O tak, teczki to najlepszy przyjaciel każdego, kto chce mieć posegregowane życie. Takie z przegródkami, to już w ogóle świetna inwestycja!

Następne dwie strony są dla osób, które w tym roku będą fit (to ja). Znalazłam tam rzecz, którą na pewno kupię.



Tą  rzeczą jest ta piłka, tylko 8.99 za sztukę! Muszę ją mieć. Zgadnijcie, jaki kolor wybiorę :)

Także miłego spłukania się w Biedronce. Spotkajmy się jutro w nocy pod sklepem i czekajmy do rana na otwarcie haha :)))


8 komentarzy:

  1. Stawiam na róż 😀 w wyborze piłki. Ja idę koczowac na teczkę i brulion.

    OdpowiedzUsuń
  2. W biedronce byłam wczoraj i nic mi w oko nie wpadło, niby mówię sobie, że zacznę ćwiczyć, ale wolę trenować dykcję i głos :) Na dodatkowe plannery i tablice nie mam już w miejsca w pokoju - ścian za mało! ;D
    Pozdrawiam i pięknego oraz spełnionego Nowego Roku! Przegoń Annę Lewandowską w ćwiczeniach! :D
    Emma ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie rozowy. ;D
    ostatnio w biedrze widzialam ladne kalendarze. idziesz gdzies na sylwestra? bardzo przyjemny post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze sie dostalas gdzie chcialas!!

      Usuń
  5. Jak żyjesz Patrycja? 💝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cześć kochana! U mnie bardzo dobrze, trochę żałuję, że zaniedbałam tego bloga 😪 Dostałam się tam, gdzie chciałam i tak sobie żyję powoli. A co słychać u Ciebie? ❤️

      Usuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger