wtorek, 4 grudnia 2018

Blogmas #4 Barbórka

Dziś jest 4 dzień stycznia, czyli przez wszystkich znana Barbórka. Wszystkim Basiom życzymy wszystkiego najlepszego. Buziaki!

Na ten dzień znalazłam kilka starych przysłów, a mianowicie:

  • „Gdy w Barbarę pada - zima ostra się zapowiada”
  • „Barbara po wodzie święta po lodzie”
  • „Barbara po lodzi święta po wodzie”

  • I jak, będzie u Was ostra zima? U mnie prawdopodobnie tak.

  • Z wieści, co u mnie, powiadamiam Was, że jutro wymieniamy się prezentami w szkole, więc jeśli będziecie chcieli, pokażę Wam, co dostałam.

  • No to pozdrowionka. Troszkę krótki post, ale już niedługo planuję całkowitą petardę, jeśli chodzi o blogmasy.

  • Zapraszam jeszcze na świeżego posta do stałej bywalki w naszym zakątku internetu TUTAJ.


  • No a więc do jutra

  • I jeszcze dla wszystkich górników i Barbar
  • Hip hip - hura!
  • 1 komentarz:

    1. O, dziekuje! Bardzo mi milo.
      Ja na 3 bede miec Barbara (po chrzestnej i babci).

      OdpowiedzUsuń

    Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger