niedziela, 16 grudnia 2018

Test maseczki Selfie Project peel off #Shine like a Diamond



Niedawno miałam przyjemność testować maseczkę nawilżającą peel off #Shine  like a Diamond od Selfie Project. Jest to wyjątkowa maseczka, ponieważ zawiera w sobie brokat, oraz różne cekinki w kształcie gwiazdek. Ta maseczka jest koloru niebieskiego, jak widać na zdjęciu. Możecie ją zakupić w Rossmanie. Jej koszt to niecałe 5 złotych.

Czy warto? 
Zależy, na co liczycie. Ja nie zauważyłam po niej spektakularnych efektów. Moja skóra nie była sucha, ale nie było to jakieś super nawilżenia. Ta maseczka jest jednak świetną dekoracją waszej twarzy. Możecie zrobi sobie wieczór piękności  koleżankami, jak ja, i kupić takie maseczki. Na taką imprezę będą idealne.


Ja osobiście nie żałuję zakupu tej maseczki. Co więcej - nawet go powtórzę. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger