środa, 5 grudnia 2018

Blogmas #5 Mikołajki w szkole /co dostałam na Mikołajki

Siemaa
Dziś u mnie w szkole było rozdawanie prezentów na Mikołajki. Jak obiecałam w poprzednim poście, dodam tu zdjęcia tego, co otrzymałam od osoby, która mnie wylosowała. Ciekawi? Zapraszam!
Pomadka do ust Cien

Maseczka awokadowa z Mariona

Maseczka bąbelkująca Mango z Bielendy

Sól do kąpieli Cien o zapachu jaśmin & pomarańcza

lakiery do paznokci

Kapsułki do kąpieli o czekoladowym zapachu.


A to wszystko na tle mojego kolejnego prezentu, czyli święcących kuli. DO tego słodycze i zapachowy długopis.
Prezent jest świetny, bardzo mi się podoba i serdecznie dziękuję osobie, która mi go podarowała.
Buziaki!
A co do maseczek i soli, to być może przetestuję je na blogu w jakimś poście. Jeśli interesują Was takie babskie testy, to chętnie je przeprowadzę. Już dziś testowałam jeszcze inną maseczkę i robiłam zdjęcia, więc szykuje się ciekawe podsumowanie.

To bajo




3 komentarze:

  1. ciekawa ta maseczka babelkujaca, fajny prezent. a Ty co kupilas komus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam Wychowawczyni zestaw do pielęgnacji paznokci, kapcie, slodycze, silikonowego,reniferka do wyciągania ciasteczek i jej ulibione slosycze i czekoladowego Mikołaja

      Usuń
    2. dobry pomysl. my mamy wychowawce i ja na szczescie nigdy jak robilismy mikolajki na niego nie trafilam

      Usuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger