niedziela, 12 kwietnia 2020

Sposoby na nudę :P

Heeejooo
Nudzi Wam się w domu? Mi tak, właśnie dlatego umieszczam tu ten post. Chcę Wam pokazać kilka sposobów, żeby zająć sobie miło czas. 😊


1. Poucz się!
Możecie stwierdzić, że łatwo powiedzieć, ale trudniej zrobić. Warto jednak znaleźć coś, co Was interesuje, wtedy nauka będzie przyjemnością.




2. Namaluj coś!
Malowanie jest bardzo twórcze i rozwijające. Niedawno znalazłam stare farby z lat wczesnej podstawówki. Myślę, że jeśli poszukacie też znajdziecie coś podobnego. Warto to wykorzystać i stworzyć coś ładnego :)


3. Pograj w Ludo Club ze znajomymi na Facebooczku :3
Chińczyk to po prostu najlepsza gra jaka powstała, musicie koniecznie wypróbować ją w wersji elektronicznej :)

4. Przeczytaj coś!
Nie musi to być od razu gruba książka, ale choćby jakiś ciekawy artykuł w gazecie, czy w internecie. Zajmie Wam on czas i wzbogacicie swoją wiedzę :)

5. Zacznij ćwiczyć!
W sieci znajdziecie mnóstwo ćwiczeń, które możecie wykonać w domu bez specjalnego sprzętu. Czemu nie zacząć dbać o swoje zdrowie i wygląd? Ja i moja koleżanka zaczęłyśmy ćwiczyć i była to świetna decyzja. Po ćwiczeniach od razu czujemy się lepiej :)

6. Pomaluj się kolorami, których zawsze unikałaś!
Spróbowałam i utwierdziłam się tylko w przekonaniu, że niebieski to nie mój kolor 😂 Ale może Wy odkryjecie że kosmetyk po który nigdy nie sięgałyście jest jednak hitem?
7. Obejrzyj Hotel Paradise!
Powiem tylko tyle - na początku śmiałam się z mamy, kiedy oglądała to reality show, a dziś sama trzymam kciuki za Blondino.

Mam nadzieję, że pomysły Wam się spodobały i że je wykorzystacie. Pozdrawiam i życzę zdrówka i wesołych świąt wielkanocnych xoxo

12 komentarzy:

  1. My ćwiczymy, gotujemy, pieczemy, czytamy książki, oglądamy filmy :) Także mamy co robić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły na spędzanie czasu w domu. Ja mam też swoje sposoby i zapraszam na bloga, to je poznasz. POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze też można oglądać zaległe seriale i filmy :D
    Ja akurat mam zawsze masę pomysłów na spędzenie wolnego czasu, poza wymienionymi można zrobić masę rzeczy DIY, zrobić przegląd ubrań w szafie i poprzymierzać zapomniane ciuchy (i zrobić sesję foto, super zabawa ;) ), można też ambitnie zacząć pisać książkę, albo posprzątać pocztę e-mail i pliki na komputerze :))))) Ale pewnie i tak skończy się u nas na serialu :D //Taraissu

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja czasami lubię po prostu nic nie robić ;) A tak na ogół czytam książki, rozwiązuję krzyżówki lub sudoku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię malowanie i czytanie książek od dziecka

    OdpowiedzUsuń
  6. Na całe szczęście nie nudzimy się z Synem, a już miesiąc nie ruszamy się z domu...

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja się totalnie nie mogę na niczym skupić. Choć normalnie jedną książkę czytam w 2-3 dni tak teraz ciągnę ponad tydzień. Jestem zmęczona i rozkojarzona.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja czytam, mam tyle książek, że nie ma mowy o nudzie, a no i dwójkę małych dzieci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. hotel paradise mam w planach ale jakos zapominam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły na wykorzystanie na maksimum wolnego czasu :D
    Uwielbiam czytać książki :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger