piątek, 27 listopada 2020

Test termicznego lakieru hybrydowego NIUQI



Hej!
Ten wpis poświęcony będzie hybrydowemu lakierowi do paznokci NIUQI. Jest to lakier termiczny, co oznacza, że pod wpływem temperatury zmienia kolor. W cieple jest to pudrowy róż, a w niższej temperaturze - szary. Od razu mówię, że nie jestem specjalistką w dziedzinie manicure, wiec będzie to po prostu opinia amatorki, jeśli chcecie mi powiedzieć, co robię źle, lub coś doradzić - śmiało piszcie komentarz, chętnie się podszkolę 😊. 






Termiczny lakier hybrydowy do paznokci UV/LED NIUQI


Opisywany przeze mnie lakier można zakupić w Biedronce. Kosztuje on jedyne 9.99 zł, co w porównaniu do lakierów hybrydowych innych, popularniejszych marek jest niską ceną. Pojemność buteleczki to 5ml. Lakier ten ma swoje plusy jak i minusy.

Zalety lakieru NIUQI

Po pierwsze - Opakowanie
Lakier NIUQI ma - moim zdaniem - bardzo efektowne, nowoczesne opakowanie. Jak możecie zobaczyć na zdjęciach wyżej, jest ono całe czarne, a jedyne kolory jakie zawiera, to wstawki na nakrętce sygnalizujące kolor lakieru. Pomimo swojej ceny, opakowanie sprawia, że lakier wygląda jak produkt z wyższej półki.

Po drugie - Bardzo dobre krycie.
Wystarczą dwie warstwy, aby osiągnąć idealny efekt, a warto zauważyć, że kolor jest jasny - pastelowy. Podobne kolory z droższych marek miały dużo słabsze krycie, więc lakier NIUQI był dla mnie pozytywnym zaskoczeniem.

Po trzecie - Cena.
Jak już wcześniej pisałam, produkt ten kupić można za niecałe 10 złotych, więc jest to jak najbardziej atrakcyjna cena, podczas gdy podobne produkty kosztują około 30 złotych. 

Wady lakieru NIUQI

Konsystencja
Jedynym, lecz dość znaczącym minusem jaki dostrzegam jest konsystencja produktu. Lakier ten był rzadki, bardzo lejący. Znacznie utrudniało mi to malowanie paznokci. Być może dla niektórych taka konsystencja będzie zaletą, jednak ja zdecydowanie wolę gęstsze lakiery.


Wrażenia ogólne 



Efekty możecie ocenić sami, moim zdaniem kolory są piękne. Rzeczywiście zmieniają się one pod wpływem temperatury. Mi bardziej podoba się kolor różowy, więc będę dbać o to, żeby zawsze było mi ciepło w ręce 😊 Lakier szybko się utwardza. Nazwę lampy i listę pozostałych produktów jakich używałam umieszczam poniżej. 



Czego używałam:

  • Lakier hybrydowy UV/LED NIUQI 
  • Lampa Semilac UV/LED 36V
  • Semilac Base
  • Semilac Top
  • Semilac NailCleaner


Dziękuję każdemu za przeczytanie tego wpisu. Jak już wcześniej pisałam, jestem tylko amatorką i dopiero zaczynam, więc przyjmę wszelkie porady dotyczące malowania paznokci. Trzymajcie się ciepło.
Do następnego posta!
Pozytywna Pati



22 komentarze:

  1. Super blog!!! Bardzo ciekawy😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że w Biedronce są takie fajne lakiery! Muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś słyszałam o takich lakierach :) Ciekawa rzecz, ma nadzieję tylko, że nie szkodzą paznokciom

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery hybrydowe używam, ale tej marki nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. Termiczny? Pierwsze słyszę. A kolory rzeczywiście piękne, szczególnie fiolet!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak długo będą się utrzymywać. A kolorki rzeczywiście fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej nie maluję paznokci. Na co dzień przeciągam transparentną odżywką - a na specjalne okazje doklejam tipsy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie testowałam jeszcze lakierów tej marki :)

    Pozdrawiamy ♥
    www.twinslife.pl -klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że nie maluję paznokci, stawiam na naturalizm, ale moja córka chętnie w okresie wakacyjnym szaleje z ozdabianiem paznokci, zatem post dla niej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory super :) Nie lubię lakierów termicznych, bo zwykle jeden z kolorów jest niezbyt ładny, ale tutaj oba mi się podobają ;) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie dla mnie. Rzadko maluję paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie taka konsystencja to może być duża wada.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kupię taki lakier, nigdy takiego nie używałam. Zapraszam na mojego bloga http://autografy-celebrytow.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pudrowy kolorek na paznokciach jest naprawdę śliczny :)
    Pięknego bloga prowadzisz, będę częściej zaglądać :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kolorki - ślicznie się prezentują. Niestety przez wzgląd na wykonywaną pracę nie maluję paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor wygląda naprawdę super, totalnie do mnie przemawia! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger