sobota, 2 września 2017

Plany lekcji


Dzień dobry wszystkim! 
Czy wy też macie czasem potrzebę posiadania czegoś odmiennego? Dla osób, których odpowiedź na to pytanie brzmi ,,Tak" piszę tego posta, a będzie on jak już pewnie domyśliliście się po nazwie - na temat planów lekcji. Zrobiłam takich dwa - jeden dla kociarzy, drugi zaś dla słodkich osób kochających słodycze. Wam też polecam zrobić plan lekcji, który oddaje Waszą osobowość.

Pokażę Wam moje plany lekcji. Może nie jestem profesjonalną rysowniczką, ale mi odpowiadają. W realu wyglądają lepiej, co ale cóż... Taki mam skaner.
Ze słodyczami - dla Oliwki
Z kociakami - dla mnie

Jeśli moje pomysły Wam się spodobały, to skomentujcie tego posta i zaobserwujcie bloga. Do zobaczenia, Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger