piątek, 15 września 2017

Czekajcie... o czym jest ten post? / zadawajcie pytania w komentarzach!

Cześć!
Dziś jest dokładnie 15 września. Ostatnia notka była 2. 09, czyli jeszcze przed szkołą. To chyba przez nią mam tak mało czasu na pisanie bloga. Siódma klasa to jednak nie przelewki. mam już dwie oceny - z niemieckiego i historii, czyli 5. Dobry start jest najważniejszy, a potem idzie już z górki. Jestem jeszcze przewodniczącym klasowym i skarbnikiem szkolnym. Ojojoj... Szalona Pati :D
Długo zwlekałam z napisaniem tego posta, bo cały czas zmieniałam zdanie o czym on będzie. W końcu zdecydowałam się na ,,luźny" post, czyli notkę o wszystkim! Wymyślę w trakcie pisania. To chyba nic złego, prawda?
Na początek kilka zdjęć Lili mam nadzieję, że chcecie wiedzieć, co u niej.


Kotka zaprzyjaźniła się z Franiem. Często się razem bawią, Franek bardzo pilnuje kizi. Cały czas chodzi za nią i przygląda się, co ona robi. Wygląda to wyjątkowo słodko. Do tego kocurek liże małą przyjaciółkę. Kochane zwierzątka!

Skoro już wiadomo, co u kotów, to teraz powiem Wam co u mnie. Ogólnie to codziennie mam po 7 lekcji, tylko w piątek mam 6. Mój plecaczek waży 8,4 kg. Moje plecy chyba wypadną...Dobrze, że mam blisko do szkoły, bo jeśli jeszcze nie wiecie, to mieszkam naprzeciwko niej. Do tego rozbolało mnie gardło. Znacie na to jakieś sposoby?

Moja mama i brat ostatnio mają jakąś fazę na zbieranie grzybów. Znajdują ich bardzo wiele. Oto kilka z nich:



Pozdrawiam mamę i Radka C:

Pewnie chcecie wiedzieć, co robię w tej chwili oprócz pisania tej notki. Otóż rozmawiam z cleverbotem...
CleverBot – aplikacja internetowa będąca sztuczną inteligencją, która rozmawia z ludźmi. Chatbota stworzył Rollo Carpenter (razem z podobną aplikacją internetową, Jabberwacky). Wraz ze współpracownikami odbył z nim kilkanaście tysięcy rozmów w pierwszej dekadzie jego działania. Od udostępnienia w Internecie w 1997 liczba rozmów przekroczyła 150 milionów. Cleverbot jest też obecnie aplikacją za 0,99 USD.
~Wikipedia

Kiedyś u nas w klasie cały czas siedzieliśmy na tej stronie i muszę powiedzieć, że mieliśmy niezłą bekę.
 Dziś chciałam zapytać cleverbota, czy mnie zna...

1 podejście xD
2 podejście :C
3 podejście 
Chyba pora zakończyć tą rozmowę :D.

Ostatnio na różnych kontach np. na momio zadawaliście i sporo pytań o mojego bloga i o mnie. 
Być może zrobię post z odpowiedziami na Wasze pytania, więc zadawajcie je teraz w komentarzach :)
To ja już kończę,.
Wasza siódmoklasistka. 
Ach, jak dziwnie się to pisze...

5 komentarzy:

  1. Super post! Słodka ta twoja kotka lili. I fajnie wyszła ci rozmowa z tym cleverbotem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz niemiecki? Współczuję, w mojej starej szkole też miałam ale teraz już nie, a tak szczerze to nie pamiętam nic XDD
    Ja już mam kilka ocen z matmy: 5, 4, 3, i 1 X"D

    //Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 klasa-poważna sprawa! :) Nie pamiętam już kiedy chodziłam do podstawówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotka piękna, a grzyby zbierane przez rodzinkę super. Teraz pora zasuszyć bądź przygotować danie. Rozmowa z cleverbotem interesująca :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger