piątek, 6 października 2017

Herbatka #1 wstęp /co musisz mieć jesienią

Witajcie moi drodzy!
Tak, nie mylicie się, Herbatka to nowa seria. Będzie ona traktowała głównie o jesieni. Znajdziecie w niej m.in. zdjęcia, pomysły, stylizacje, czy DIY. Możecie spodziewać się w najbliższych miesiącach istnej eksplozji inspiracji. Skoro już trochę opowiedziałam o moich planach na kolejne posty, to możemy zająć się dzisiejszym tematem, czyli rzeczami, które musicie mieć jesienią. No to zapraszam!

mój szalik xD
1. Szalik
Szaliki zawsze są trendy i nie ma co się temu dziwić. Ta część garderoby jest po prostu śliczna i dostępna w rozmaitych wzorach - do wyboru, do koloru. Poza tym rozgrzeją Was w chłodniejsze dni.











2. Skarpety
W chłodne dni skarpety mogą Was uratować. Dosłownie. możecie ubrać je zamiast rękawiczek i ulica należy do Was. Na pewno wszyscy ludzie będą się na Was (dziwnie) patrzeć.
A tera tak całkiem poważnie (jeśli w moim wypadku to możliwe). Nie ma nic lepszego, niż podgrzanie skarpetek na kaloryferze (można te wyprasować gorącym żelazkiem) i ubranie ich po kąpieli... Chyba to nawet dziś zrobię.











4. Kubki
W serii nazywającej się Herbatka ni mogło zabraknąć kubków. Ja mam ich masę. Tu pokazałam Wam 5 z ich, ale jeśli będziecie chcieli, to opublikuję całą kolekcję. 
Wiadomo do czego służą kubki, więc nie będę się rozpisywała, ale doradzę Wam wlać do nich kakao, mniam!








5. Deskorolka, Fishka, Rolki, Rower!
Nie wiem, jak Wam, ale mi jesień kojarzy się z rowerowymi wycieczkami, jazdą na rolkach itd. W sumie, to dlaczego nie wykorzystać kilku słoneczniejszych dni na tego typu rozrywki? Może w następnym poście napiszę Wam więcej, jeśli chodzi o ,,sporty na kółkach". Na razie powiem tylko: korzystajcie  z wszelkich kółkowych sprzętów












Mam nadzieję, że seria ,,Herbatka" Wam się spodoba. Mam mnóstwo pomysłów na kolejne posty, ale jeśli chcecie jakiś specjalny wpis, to piszcie w komentarzu, na pewno skorzystam.
No to papa!











1 komentarz:

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger