piątek, 27 października 2017

Hej...

Hej...
Chciałam dziś napisać o czymś całkiem innym, ale w połowie posta przypomniałam sobie, że już o tym napisałam. Zmazałam więc wszystko i piszę od początku.
Jak już się domyślacie, wymyślę genialny temat na post. Prosto  serca.

Mój temat prosto z serca to tag. Tag mój ulubiony. Chodzi w nim o to, że będę pisała moje ulubione rzeczy w danych kategoriach. Ja to mam pomysły xD Zacznijmy, może zrozumiecie, o co mi chodzi. Przygotujcie się na nadmiar słowa ,,ulubiony".


1. Moje ulubione danie to placki cukiniowe.
Aż mi ślinka zaczęła cieknąć...

2. Moje ulubione przedmioty to niemiecki i angielski.
No, może jeszcze polski. 
W sumie, to lubię wszystkie, jeśli nie ma testów
Ale niemiecki i tak naj <3

3. Moje ulubione zwierzęta to koty.

4.Moja ulubiona gra zespołowa to piłka ręczna

pilka-reczna-ruchomy-obrazek-0020

5. Moja ulubiona czynność to spanie <3

6. Mój ulubiony dzień tygodnia to sobota.
Wtorek jest najgorszy!

7. Moje ulubione ubranie to spodenki

8. Moja ulubiona pora roku to wiosna
Odliczam dni i godziny, bo jesień jest już przygnębiająca.

9. Moje ulubione seriale to ,,Gotowe na wszystko" i ,,Barwy Szczęścia"


To chyba na tych serialach zakończę ten post. Mam na koniec takie pytanie: Czy u Was tez jest tak brzydko? U mnie już wszystkie liście pospadały i jest smutno i ponuro. Ale nie ma co się przygnębiać, bo to już piątek! I tysiące zadań domowych i nauki...

To ja już kończę, pa!

6 komentarzy:

  1. Ja akurat uwielbiam jesień. Można siedzieć pod kocykiem z książką i kakao, najlepiej, żeby jeszcze padało! W niepogodę lubię oglądać również seriale. Ale wiesz, jeszcze trochę i będą święta i spadnie śnieg. Trzeba tylko poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja kocham święta! Ale nie jestem jakąś fanką śniegu - zmarzluch ze mnie. Na śnieg czekam tylko po to, żeby na nartach pojeździć. No dobra, na sankach też :D A kocyk, książka i kakao też do mnie przemawiają. Chyba idę sobie zrobić kakao, mniam...

      Usuń
  2. A ja to bym już chciała jutro po południu, bo jadę do Niemiec na mały "urlop" ;) Taki TAG ja tez powinnam zrobić, ostatnio jestem tym blogowaniem zmęczona, jak się pisze jednego posta kilka dni i się go opublikować nie da, bo wydaje się, że za mało się napisało.... :/ Ja jesień lubię, ale taką, gdy liście są czerwono-pomarańczowe, jest ciekawy klimat, czasami pada deszcz... rzeczywistość jest INNA.
    Nieeeee, ja myślałam, że w tych Niemczech zaznam wreszcie wyczekiwanego spokoju, a tu nauki tyle, że... nie.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, a napisalabys posta o filmach halloweenowych? ;)
    Wpadniesz do mnie?
    Emma 💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedziesz do Niemiec?! Ale Ci fajnie! Ja aż tak się nie przejmuję postami, robię to raczej dla przyjemności - takie hobby. bardziej jestem zmęczona nauką.
      Jeśli chodzi o filmy halloweenowe, to nie mam żadnych do polecenia. Z resztą nie obchodzę tego święta, al dzięki za pomysł na post.
      I oczywiścię, wpadnę do Ciebie
      Pati

      Usuń
  3. Kupcie fajne kredki bo koty nie mają wad

    OdpowiedzUsuń
  4. Halo, halo? A gdzie kategoria "ulubiona książka"? :D

    //Ola

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger