czwartek, 12 października 2017

Herbatka #3

Cześć!
W dzisiejszym poście z serii ,,Herbatka" odpowiem na pytania z tagu ,,Kocham jesień". Mam nadzieje, że spodoba Wam się taki wpis.

1. Ulubiony lakier na jesień?
Lubię lakier Flash Nail Polish od Vollare



2. Co najbardziej lubisz pić w jesień?
Zgadnijcie (nazwa serii nie wzięła się znikąd) 



3. Ulubiona świeca zapachowa?
Lubię dziki bez i lawendę. Mam miliony lawendowych świeczek w domu.



4. Ulubione akcesoria na jesień?
Kolczyki <3 

5. Gdybyś poszła na imprezę Halloween'ową za co byś się przebrała?

Nie muszę się wcale przebierać, aby być postrachem imprezy.

6. Jaki trend na jesień podoba Ci się najbardziej?

Sukienki w kwiaty w stylu retro

7. Co lubisz a czego nie w tej porze roku?

Nie lubię zimna, deszczu, błota i ubierania się w miliony swetrów, żeby wyjść na pole. 
Kocham jesień za to, że mogę otulać się kocem, rzucać liśćmi (kolorowymi). Kiedyś mi się one nie podobały, bo wydawały mi się ponure ale dziś dostrzegam w nich piękno. No i baaardzo podobają mi się kwiatki - michałki.
http://www.garnek.pl/gulaki/11604461/u-mnie-juz-tylko-te-kwiaty
zdj z neta, bo jak chciałam moim zrobić fotkę, to okazało się, że jest ciemno na polu i nawet latarka nie pomaga... Jak chcecie przejść w link, gdzie znalazłam fotografię, to na nie kliknijcie...

To już jest koniec.... Możecie iść.
Tylko zostawcie komentarz!
Dobranoc!

2 komentarze:

  1. Super tag, dla mnie nie ma nic lepszego niż te miliony swetrów ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery flash od Vollare Cosmetics są swietne, szczegolnie te brokaty, ostantio trafilam na ich konto na IG vollare.cosmetics i nie wiedzialam ze maja az tyleee produtkow!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger