niedziela, 20 sierpnia 2017

Barwy Sczęścia / Ciągle Pada

Znalezione obrazy dla zapytania barwy szczęścia logo
Witajcie!
Wakacje powoli się kończą, ale to ma też swoje dobre strony - zaczynają się kolejne edycje wielu programów telewizyjnych. Powraca m.in. mój ulubiony serial - ,,Barwy Szczęścia" o którym chciałabym dziś napisać.



,,,,,To już jutro!!!!!!!!!" - można przeczytać na facebookowej stronie programu. Tak, to jutro o 20.05 pojawi się premierowy odcinek Barw Szczęścia - serialu obyczajowego emitowanego przez TVP2 od 2007 roku. Jak opisuje Filmweb: ,,Bohaterami serialu są mieszkańcy warszawskiej ulicy Zacisznej. Niektórzy z nich znają się od lat, niektórzy dopiero sprowadzili się na osiedle "Pod sosnami”. Młodsi szukają swojej drogi, starsi próbują odnaleźć się w nowej rzeczywistości.". Barwy Szczęścia opowiadają o prawdziwym życiu, więc nic w tym dziwnego, że podbiły serca wielu Polaków w każdym wieku. Serial można oglądać na kanale TVP2, TVP Polonia, oraz na Internecie.



Drugą sprawą, którą chciałabym poruszyć jest deszcz. Deszcz, deszcz, deszcz. Ma padać cały dzień, noc, kolejny dzień.... Później też nie zapowiadają pięknej pogody - czyżby koniec lata? Sprawdzam prognozę długoterminową...
Nie wiem, co mam o niej sądzić... Jak na jesień, to nie jest najgorzej, ale kąpieli w basenie nie przepowiadam. Wiadomo też, że w każdej części Polski będzie inaczej. Ja wybrałam Warszawę, bo to stolica. Do tego ta czerwona kreska, to MAKSYMALNA, a jasnoniebieska to MINIMALNA temperatura. Nie wiadomo nic dokładnie, wiemy tylko, że przez kolejne 25 dni nie spadnie śnieg. Szkoła miło nas powita, bo 1 września mamy maks 23 stopnie i brak opadów.

Swoją drogą czasem jest miło, gdy pada. Można obserwować ścigające się krople na szybie, chodzić na spacery z parasolką, herbata nam lepiej smakuje... Przynajmniej ja tak mam. Nie załamujcie się więc, bo deszcz zrujnował Wasze plany, bo możecie fajnie wykorzystać takie deszczowe dni.

Pozdrawiam,
Pati


3 komentarze:

  1. Grunt to widzieć pozytywne strony nawet w złej pogodzie :) Też lubię, gdy pada - najbardziej, gdy jadę samochodem (jako pasażer) :D

    Pozdrawiam,
    Pani Od Bani

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie przepadam za tym serialem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Telenowel nie oglądam, a pogoda się zazwyczaj nie przejmuję dzięki temu mam mniej stresów. ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger