czwartek, 22 czerwca 2017

Jak ubrać się na zakończenie roku szkolnego?

Jutro ostatni dzień roku szkolnego. W tym okresie wiele dziewczyn zastanawia się co na siebie włożyć. Mam nadzieję, że pokazując Wam mój outfit wiele z Was nabierze inspiracji.

                                                   
                                                      Bluzka: Mohito
                    znalazłam link:  http://www.mohito.com/pl/pl/collection/all/koszule/ri652-00x/ruffle-detail-shirt
                             Spódniczka: sklep internetowy
                                     Buty: Gorgeous
                                   Torebka: Pepco



1 komentarz:

  1. U mnie w szkole muszą być białe koszule i czarne/granatowe spodnie/spódnice/sukienki. Żadnych kropeczek, wzorków - taka dyscyplina. Lecz taka mała torebka dekoruje nawet najbardziej smętny strój, ja wolę takie skórzane :)
    Z butów na takie okazje najchętniej założyłabym szpilki, naprawdę nie zwracam uwagi, co by o mnie powiedzieli, tylko ja takich szpilek nie mam. Mam lakierki :*
    Ahh, to już jutro zakończenie roku? I takie dziwne uczucie, to już wakacje?
    Mniejsza z tym - bezpiecznych i radosnych wakacji, zimnych lodów jutro po zakończeniu roku :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję bardzo za komentarze! Miłego wieczoru!
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger