środa, 21 czerwca 2017

Kolekcjonuję coś?

Hej wszystkim!
Dziś pokażę Wam kilka okazów z mojej kolekcji... zakładek do książek! Mam ich mnóstwo, ale pokażę tu tylko trzy wybrane. Zapraszam!


Oto zakładka z Empiku. Jest ona dwustronna. Z prawej strony ma wiele kolorowych aparatów, a z tyłu jeden aparat i napis ,,Smile". U góry jest miejsce na swoje imię. Wybrałam tą zakładkę, bo jest ona chyba najnowsza z mojej kolekcji.





























A tu widzimy kolejną dwustronną zakładkę kupioną w tym miesiącu przeze mnie w Krakowie. Z prawej strony widnieją na niej zdjęcia krakowskich zabytków i rysunkowy smok wawelski, a z drugiej mnóstwo kwiatuszków i kogucik. Wybrałam tą zakładkę, bo jest dla mnie cenną pamiątką.
Ta zakładka jest dla odmiany jednostronna. Pokazuje jakie wyrazy pisać razem, a jakie osobno. Jest na niej ładna grafika. Dostałam ją kiedyś od pani nauczyciel.  


Zakładki są ładne, przydatne, a czasem też pamiątkowe. Według mnie warto je kolekcjonować.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger