sobota, 17 czerwca 2017

Kolorowanki antystresowe

Hejka Wszystkim!
Niedawno kupiłam sobie kolorowankę antystresową w Biedronce. Zwykle kosztowała ona tam 7 zł, ale teraz jest tam kiermasz książek i wybrane kosztują 4,99 zł. Jest wiele kolorowanek, takich jak:
👉Szczęście
👉Radość
👉Energia
👉Relaks
👉Spokój
👉Harmonia
👉Miłość
 Ja wybrałam szczęście. Wygląda ona tak:








Zaczęłam kolorować wczoraj i powiem Wam, że poczułam się odstresowana. Tak skupiasz się na malowaniu, że zapominasz o stresie, czy problemach. Bardzo ważna jest też dla mnie wielkość kolorowanki. Malowanka ma bardzo praktyczny rozmiar, który zmieści się dosłownie wszędzie.
Bardzo polecam tą książeczkę!


1 komentarz:

  1. Bardzo podobają mi się takie kolorowanki, lecz mam trudność z dokończeniem danej malowanki :) Kiedyś zbierałam taki magazyn "ART Terapia", lecz te 10 zł mogłam wydać na coś innego - w zeszłe wakacje wpadła mi w oko kolorowanka antystresowa o kotach, bardzo je lubię <3
    Faktycznie, fajnie jest kolorować w każdym miejscu, rozmiary czasem są ważne (nawet bardzo). :)
    Blog bardzo mi się spodobał, wpadłam na niego przez przypadek i zostaję na długo, długo! Polecę na pewno - blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com Zapraszam na bloga :D
    Życzę miłego dnia i udanych wakacji, ahh, jeszcze tylko 4 dni szkoły...
    Emma, Twoja nowa czytelniczka i fanka ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger