czwartek, 29 czerwca 2017

Same Quizy

Witam wszystkich! 
Chciałabym zrobić jakiś quiz na dość znanej stronce - Same Quizy. Przeglądam więc stronę główną. Natrafiłam właśnie na coś ciekawego, sami zobaczcie:
     
Jakie emoji opisuje moje wakacje? Zaraz się przekonam - klikam i otwieram quiz.
 
Na początku pytają, gdzie zamierzam spędzić Wakacje. Zamierzam zostać w Polsce.


Gdzie będę pływała? Raczej w naszym basenie, chociaż w jeziorze pewnie też się zdarzy. Zaznaczam jednak basen, bo już zdążyłam się w nim kilka razy wykąpać 😉.


Czy będę się opalać? Nie wiem, nie myślałam o tym, ale zaznaczyłam tak, bo jesttakie prawdopodobieństwo.


Co zamierzam jeść? Wszystko po trochu! Lody jadłam nawet dziś, więc chyba muszę je zaznaczyć 🍧.

Moje końcowe oceny? Nie wiem, co to ma do quizu. Pewnie niektórzy poprawiają na Wakacjach, ale ja na szczęście nie muszę 😗.

Która fotka najlepsza? Ananasek! 🍍

Planujesz swoje wakacje, cy stawiasz na spontan? Nie mam żadnych planów, więc druga odpowiedź.

Ostatnie pytanie - jaką pogodę najbardziej lubię. Na pewno nie upał, nie wiem też, jak można lubić burzę, która wszystko niszczy. Wybieram cieplutkie dni.

A oto wynik!😂No tak, xD. Tego się spodziewałam, serio.

Macie link do tego quizu: http://samequizy.pl/jakie-emoji-opisuje-twoje-wakacje/
Możecie napisać, co Wam wyszło.
Napiszcie te, czy chcecie czytać podobne posty.
Ja Was żegnam, papa!

1 komentarz:

  1. SameQuizy mają wirusa, miałam od nich trojana na kompie
    P.S. Tylko ostrzegam :*

    /Ola

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger