niedziela, 11 czerwca 2017

Wakacje!!!

Cześć ludzie!
Chyba każdy się ze mną zgodzi, że Wakacje są już bardzo blisko. Ja właściwie mam już Wakacje, bo nie chodzę do szkoły. W każdym razie zakończenie roku szkolnego jest 23 czerwca. Chcę dziś zrobić post o tematyce Wakacyjnej.
   
                                                         Wakacje
Wielu ludzi wyjeżdża na Wakacje w różne ciekawe miejsca. Takim najbardziej popularnym w Polsce jest Morze Bałtyckie. Kiedyś w internecie było pytanie ,,Gdzie jedziecie na Wakacje?". Pewna dziewczyna odpowiedziała: ,,Mieszkam nad morzem, więc chyba nigdzie". Drugim popularnym miejscem są oczywiście góry. U mnie w klasie wszyscy byli w górach. Ja byłam w Górach Stołowych i polecam serdecznie. Jakie inne miejsca mogę polecić? Na pewno Sandomierz. Jest to cudowne miasteczko znane chyba najbardziej z tego, że nagrywają w nim ,,Ojca Mateusza". W tym roku byliśmy na wycieczce w Krakowie. Jest tam mega dużo turystów, ale jeśli nie przeszkadza Wam tłok, to myślę, że to też dobre miejsce na spędzenie czasu. Odwiedziliśmy też cudny Ojców i poszliśmy szlakiem Orlich Gniazd. Pozytywnie wspominam tę wędrówkę. Możecie też wybrać się do stolicy, o ile w niej nie mieszkacie. Tam też jest wiele ciekawych budowli, muzeów, zabytków.

                            Jedzonko!
Co mogę Wam polecić, jeśli chodzi o jedzenie? 
Na pewno sałatki zrobionej z roślin z własnego ogródka. 
Duża część warzyw jest już gotowa do zbirów. 
Domowa sałatka? 
Pyyycha!







Truskaweczki? 
Mniam, zjem je w każdej postaci!
Spójrzcie na ten placuszek pełen moich truskaweczulek!
Idealny.




Grill!
Sezon grillowy czas zacząć. 
Pamiętajcie, że im więcej kolorów, tym zdrowiej!







                                                             Rzeczy

Ostatnio hitem są takie retro  kubeczki z rurką.
Możecie je znaleźć w rozmaitych kolorach i wzorach. Ja swój upolowłam dziś z bratem w Jysku. Były barwy jak wyżej. Ja wybrałam ten fioletoworóżowy, choć wachałam się miedy nim a miętowym.








Fidget Spinner jest z pewnością najgorętszym hitem od niedawna i na pewno będzie nim też prez kolejne miesiące. Ja nie mam spinnera, bo nie wydaje mi się potrzebny, ale jeśli wy chcecie mieć taką zabawkę, to śmiało kupujcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger