piątek, 11 grudnia 2020

Blogmas #11 - Ubrałam choinkę!

 


Hejo!
Nie wiem, czy to nie za wcześnie, ale dziś ubrałam choinkę w swoim pokoju. Wiem, że wiele osób przystraja swoje drzewko dopiero w Wigilię, ale mi bardzo podobają się świąteczne dekoracje, więc czemu by nie mieć ich u siebie chwilę dłużej? :) Moja choinka może nie jest piękna, bo jest to sztuczna choinka i może i nie jestem zbyt dobra w ubieraniu choinek, ale mi się podoba, szczególnie, kiedy lampki są włączone. Chcecie zobaczyć?




Takie oto malutkie drzewko stoi teraz na mojej szafie :D A jak u Was, kiedy ubieracie choinkę?

3 komentarze:

  1. Ja swoją malutką choineczkę w pokoju mam od 3 grudnia :) Zaś ta duża w salonie pojawi się albo 23 albo 24 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie ubieram choinki w swoim pokoju , stoi jedynie u nas taka duża w salonie która jest zawsze całą rodziną ubierana :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger