wtorek, 15 grudnia 2020

Blogmas #15 - LAKIER HYBRYDOWY za 7 ZŁOTYCH!

 




Cześć wszystkim! Jak już zapowiadałam we wczorajszym wpisie, dziś przetestuję brokatowy lakier hybrydowy Niuqi. Zakupiłam go w Biedronce, w zestawie z bordowym lakierem. Razem kosztowały 14.99 zł, co oznacza, że cena za pojedynczy lakier to jedynie 7.50 zł! Jest to niewiele jak na hybrydowy lakier. Dziś zobaczymy, jak się sprawdza :)

Brokatowy lakier hybrydowy NIUQI


Wybrany przeze mnie kolor, to piękny granat z brokatem. Uważam, że jest to mega świąteczny kolor, idealny na zimę. Lakier ma świetne krycie. Wystarczyła 1 warstwa, by uzyskać pożądany efekt, podczas gdy lakiery z droższych marek często potrzebowały nałożenia większej ilości warstw. Ostatnim razem, kiedy oceniałam lakier z biedronki - TEST TERMICZNEGO LAKIERU HYBRYDOWEGO NIUQI sporą jego wadą była konsystencja. Miałam obawy, że i w tym przypadku będzie podobnie. Na szczęście się myliłam, konsystencja jest jak dla mnie idealna i bez najmniejszego problemu można było pomalować paznokcie.



Cóż jeszcze mogę Wam powiedzieć, nie zauważyłam żadnych wad tego lakieru. Zobaczymy jeszcze, jak będzie z trwałością, ale chciałam już teraz zamieścić recenzję, bo nie wiem ile będzie trwała ta oferta w Biedronce, a tak już możecie mniej więcej ocenić, czy chcecie zakupić opisywany przeze mnie produkt. Tylko pytanie, czy podoba Wam się efekt? Dajcie znać w komentarzu ;)

Czego używałam:

  • Lakier hybrydowy UV/LED NIUQI 
  • Lampa Semilac UV/LED 36V
  • Semilac Base
  • Semilac Top
  • Semilac NailCleaner

8 komentarzy:

  1. Wooow nieżle jak za taką cenę i to w Biedronce naprawdę podziwiam :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie widziałam tak niskiej ceny lakierów hybrydowych:) Piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ..wygląda efektownie, bardzo ładny kolor.. cena rzeczywiście niewielka, jak na lakier hybrydowy ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię hybrydy Niuqi - jak dla mnie jedne z lepszych na rynku. Ten prezentuje się bosko i cieszę się, że też go mam w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam firmy, ale ja w sumie jestem w chyba coraz mniejszym gronie zwolenników tradycyjnych lakierów :<
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wygląda i jest w przystępnej cenie :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor :)
    Szkoda, że mam uczulenie na hybrydę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger