środa, 16 grudnia 2020

Blogmas #16 - Pierniczki

 

Hejo!

Jedną z moich ulubionych przedświątecznych czynności jest robienie pierniczków. Dziś właśnie za to się zabrałam i mam Wam do polecenia pewien produkt, który świetnie mi się sprawdził przy dekoracji ciasteczek ♡


Jest to opakowanie pisaków do dekoracji pierniczków Dr.Oetker. Pisaki są w trzech pastelowych kolorach - żółtym, niebieskim, zielonym i różowym. Wyglądają pięknie na ciasteczkach i łatwo rysuje się nimi wzorki, także jak najbardziej polecam 😄




5 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie robiłam i nie ozdabiałam pierników. Jakoś nigdy nie mam na to czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pierniczki. Masz talent do zdobienia. Mi zawsze wychodzą pomazane ale i tak uwielbiam ich piec. 😋

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam pisaków. Stawiam na polewę i posypkę, wiórki kokosowe czy mielone orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo przede mną jeszcze jest robienie pierników. By w ogóle były na święta muszą zostać zrobione dzień przed haha :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pierniczki już upieczone ale tym razem nie dekorowałam :)
    Twoje są urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger