sobota, 12 grudnia 2020

Blogmas #12 - Stroik świąteczny

 


Hejka!

Dziś 12 grudnia, co oznacza, że połowa blogmasu za nami. Pokażę Wam więc dziś coś świątecznego, a mianowicie malutki stroik Bożonarodzeniowy. Bardzo prosty do wykonania.





Jak zrobić taką ozdobę? Wystarczy zrobić otwór w kawałku pnia brzozy, następnie posługując się klejem na gorąco przymocować kokardę, bombki, pomalowane szyszki i inne dekoracje w czerwonej stylistyce wedle uznania. Powstanie nam coś na wzór świecznika, do którego włożyć można świeczkę. I voilà! Mamy łatwą do wykonania dla każdego ozdobę świąteczną 😊


5 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie udekorowałam domu w pełni, chyba zacznę w następnym tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę ja zwykle robię stroiki z tych śmiesznych pianek w które wbijam gałązki świerku czy innego drzewka a potem ozdabiam je bąbkami i koralikami :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny :) Ja nie robię raczej sama stroików, mam dekorację złożoną z kilku kupionych rzeczy, jakiś Mikołaj, choinka świeczka. Nie mam talentu i cierpliwości do wykonywania stroików, ale podziwiam dzieła innych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie proste ozdoby, fajnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham dekorować dom na święta :) Piękny stroik poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger