piątek, 4 grudnia 2020

Blogmas #4 - Prezent na Mikołajki last minute

 

Cześć! 

Jak zapewne dobrze wiesz, w niedziele wypadają Mikołajki. Jeśli więc odkładałeś kupno prezentu, został Ci tylko dzisiejszy wieczór i jutrzejszy dzień na jego skompletowanie! Jednak nie masz się o co martwić, bo dziś przedstawię Ci kilka pomysłów na upominek, który możesz sprawić bliskiej osobie. Ten post pomoże również tym, którzy kupują rodzinie, czy znajomym prezenty dopiero pod choinkę :) Rzeczy zawarte w tym wpisie, znalazłam na stronkach kilku sklepów, takich jak Pepco, Biedrona, Home&You i Rossmann, więc myślę, że każdy będzie miał do nich dostęp.

Pomysły na prezent

Dekoracje na choinkę

Myślę, że dekoracje choinkowe to dość uniwersalny pomysł na prezent, bo możecie je sprezentować każdemu - młodszemu, czy starszemu. Bardzo fajne zestawy ozdób choinkowych są w ofercie Pepco


Dekoracje są w różnych wariantach kolorystycznych i kosztują 15 złotych.



Śliczną dekorację świąteczną znalazłam na stronie Home&You. Jest to przesłodka bombka w kształcie pączka. Co sądzicie? 



Home&You to ogólnie kopalnia pięknych dekoracji. Taka bombka spodoba się każdemu miłośnikowi motoryzacji.



W Biedronce również odnaleźć można piękne, szklane bombki. Kosztują 9.99 złotych za zestaw. Są w różnych wersjach kolorystycznych, więc każdy znajdzie coś dla siebie.



Zestaw kosmetyków

W okresie przedświątecznym praktycznie we wszystkich sklepach kosmetycznych znaleźć możecie zestawy kosmetyków. Wybrałam Wam do pokazania kilka moim zdaniem najciekawszych i najładniej zapakowanych zestawów z Rossmanna. 


Zestaw do pielęgnacji dłoni Cherry Blossom. Zobaczcie tylko jak ślicznie wygląda!! Ma przepiękne opakowanie w pastelowej kolorystyce i do tego w kwiaty! Kosztuje 39.99 zł, ale teraz jest na promocji za 29,99 zł.


Drugim zestawem jest zestaw do manicure hybrydowego Semilac. W zestawie znajdziecie następujące rzeczy: 
  • Baza/top 2wl do lakierów hybrydowych semilac base&top 3 ml,
  • 231 lakier hybrydowy uv hybrid semilac Girl On Fire 3ml w kolorze klasycznej czerwieni,
  • Lampa uv/led 12w,
  • Patyczki drewniane semilac quality 10 szt.,
  • Płatki bezpyłowe semilac 200 szt.,
  • Odtłuszczacz do paznokci semilac nail cleaner 50 ml,
  • Mini polerka łódka 100/180.
Są to wszystkie potrzebne rzeczy do rozpoczęcia przygody z własnoręcznym wykonywaniem hybryd. Cena zestawu wynosi 139,99 zł, a na promocji możecie wyhaczyć go za 99,99 zł



I ostatni zestawik dla małej księżniczki, chociaż myślę, że i duża by się z niego ucieszyła 😍 Zestaw Unicorn Dream możecie kupić na przecenie za niecałe 30 złotych, a jego regularna cena to 39.99  ;)


Świąteczne skarpetki 

Kto nie lubi świątecznych skarpetek? Ja z moimi przyjaciółkami wręcz je kochamy i zawsze wyczekujemy, aż w końcu w sklepach pojawią się pierwsze sztuki 😂 Oto kilka propozycji różnych sklepów:

Rossmann - 14.99 zł (przecena z 19.99 zł)




Pepco - 15 zł

Pepco - 10 zł

 Pepco - 8 zł (dziecięce rozmiary)

Jeśli chodzi o propozycje, które przedstawiłam w tym wpisie, jest ich w sklepach bardzo dużo w ostatnim czasie, więc na pewno będziecie mieć spory wybór i możliwość dopasowania prezentu pod osobę, którą chcecie obdarować. Są to dość ,,basic" produkty, ale dzięki temu będą pasować prawie do każdej osoby. 
Do następnego wpisu 💖
Pati 

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wpis. Znalazłam kilka inspiracji. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły i każdy jeden by się u mnie sprawdził :)) Skarpetki zawsze mile widziane, bombki są teraz tak piękne, że wszystkie mogłabym mieć, a zestawy kosmetyków ucieszą każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO tak skarpety zawsze są super rozwiązaniem. Ja je uwielbiam takie swiateczne i kolorowe. Plus zestawy kosmetyków gdy nie wiem co kupić. Zwykle gdy byłam w szkole średniej to było dla mnie najlepszym rozwiazaniem na Mikolajki
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły :D Ja daje prezenty dopiero pod choinkę, mam kilka pomysłów :D Pepco to świetny sklep, żeby kupić jakieś fajne rzeczy bliskiej osobie :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zestaw z jednorożcem jest super, z chęcią bym taki przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pomysły. Nigdy nie wpadłam na pomysł z dekoracjami na choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły :) Ostatnio zaczęły mi się podobać świąteczne skarpety, więc nad nimi pomysle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger