poniedziałek, 14 grudnia 2020

Blogmas #14 - Zestaw lakierów hybrydowych z Biedronki!




Cześć wszystkim!
Jak zapewne wiecie, ostatnio w Biedronce mnóstwo jest zestawów prezentowych. Moją uwagę przykuł zestaw lakierów hybrydowych Niuqi. Zawiera on dwa brokatowe lakiery hybrydowe i kosztuje zaledwie 14.99 zł, kiedy koszt za pojedynczy lakier w Biedronce wynosi 9.99 zł. Myślę więc, że jest to okazja nie tylko na zakup prezentu, ale też na wzbogacenie własnej kosmetyczki o nowe kolory. 

Oczywiście skorzystałam z okazji i przedstawiam Wam dwa zestawy lakierów, które kupiłam.




Granat z brokatem

Czerwień z brokatem

Bordo z brokatem

Biel z brokatem

Test koloru granatowego będziecie mogli zobaczyć jutro na moim blogu. Tymczasem żegnam się z Wami. Miłego wieczoru :)

4 komentarze:

  1. W sumie ta biel i czerwień pasuje bardzo do klimatu świąt ale osobiście podoba mi się bardziej ten drugi zestaw :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam że można w Biedronce znaleźć takie zestawy 😊
    Biel i czerwień będą świetne na święta ale w mojej kosmetyczce brakuje bordo i białego 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się skusiłam na te zestawy ;) obecnie mam fiolet na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te zestawy w pobliskiej biedronce jednak ja nie maluję paznokci to nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger