piątek, 18 grudnia 2020

Blogmas #18 - Świąteczne gry Friv!

Hejka!

Myślę, że każdy, kto miał informatykę w podstawówce zna stronę  z grami Friv. Dziś nudziło mi się, więc postanowiłam ją odwiedzić. Zauważyłam, że wprowadzone są nowe, świąteczne gierki 😀. W tym wpisie przedstawię Wam ich kilka.


Jak włączyć gry świąteczne na Friv?


Wystarczy nacisnąć obrazek ciastka z jemiołą widoczny obok standardowego dymku Friv. Po naciśnięciu, kilka podstawowych gier zastąpią te świąteczne.

W co pograć?

Christmas Stacker


Osobiście jest to moja ulubiona gra, w którą gram co roku. Polega na układaniu prezentów tak, aby się utrzymały i aby stos pudełek się nie przewrócił. Wbrew pozorom, nie jest to takie proste. Spróbujcie sami :)

Sugar Sugar Christmas


Tej gierki chyba nie muszę Wam przedstawiać. Aby wygrać musimy narysować tor, po którym cukier poturla się do kubka. Trzeba będzie trochę pogłówkować :)


Santa's Chimney Trouble


Tym razem zadaniem jest pomoc Mikołajowi w.... przedostaniu się do domu przez komin! Bardzo przyjemna gra fundująca nam niezłe łamigłówki :)


4 komentarze:

  1. O matko to stronka z gierkami stara jak swiat :D idelana na zabicie nudy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, masz rację, że każdy kto miał informatykę zna tę stronę :D stara jak świat, a ja przyznam, że dawno na nią nie wchodziłam. Dziękuję za przypomnienie o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś grałam w gry na wyspa gier :D

    W wolnym czasie zerknę tam co piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde jak ja dawno nie grałam w gry , ale w sumie muszę chyba to odnowić :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger