czwartek, 3 grudnia 2020

Blogmas #3 - Co mam z siemashop.pl


Siema!

Dzisiejszy wpis poświęcony będzie produktom, które zakupiłam w sklepie internetowym SiemaShop. Zbliża się 29 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, więc myślę, że warto odwiedzić tę stronkę i wesprzeć akcję. Znajdziecie tam sporo rzeczy, które możecie wykorzystać jako prezent pod choinkę dla bliskiej osoby. 🎄

1. Opaski na rękę



2. Poduszka pieniek




3. Poduszka okrągła


4. Magnes



5. Kubek


6. Torba


7. Ramki do tablic rejestracyjnych 


8. Zegarek


9. Książka



Oprócz przedstawionych rzeczy, mam jeszcze kilka koszulek, ale to może pokażę Wam innym razem :) 

Rzeczy z Siema Shop są mega kolorowe, więc jeśli podoba Wam się taka stylistyka, to możecie tam zajrzeć :)

To do następnego posta! 😚

1 komentarz:

  1. Woow masz strasznie dużo tych rzeczy , ale cel na który idą te rzeczy mi się wydaje , że jest warty wydanych pieniędzy. Ja mam ochotę kupić sobie opaskę :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger