sobota, 5 grudnia 2020

Blogmas #5 - Mój nowy zakup

 


Siemka!

Pamiętam, że kiedy zaczynałam pisać bloga, stworzyłam serię, która nazywała się ,,Rzecz dnia". Pokazywałam tam rzecz, którą kupiłam w danym dniu, albo coś, co po prostu mi się spodobało i chciałam się tym podzielić. Czemu by tego nie wznowić? Dziś kupiłam śliczną torebkę i chciałabym się nią pochwalić i zapytać, co Wy o niej sądzicie? 



Torebka jest mała i różowa. Ma regulowany pasek. Posiada 2 nieduże kieszonki w środku. Kupiłam ją w sklepie TXM za 30 złotych i myślę, że jak na taką cenę, jest bardzo dobrze wykonana. 

To ja już kończę ten wpis. Miłej nocy ♡

4 komentarze:

  1. Myślę, że bardzo oryginalny pomysł na serię. Według mnie jak najbardziej możesz ją wznowić :) Torebka rzeczywiście przepiękna! I jeszcze ta dobra cena ;) Miłej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na serię :D Lubię małe torebki i muszę przyznać,
    że ta bardzo mi się spodobała :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi się podoba ta torebunia :) Kolor i cena ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla nie urocza. Może bym bardziej zdecydowała się na coś ciemniejszego , ale sądzę że na wyjście na imprezę świetnie by pasowała :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pozytywna Pati , Blogger